web analytics
Sunteți aici

Farmec Cluj are un sfert din piaţa produselor de îngrijire a tenului

Compania Farmec din Cluj-Napoca, ce deţine atât producţie, cât şi distribuţie şi retail, este liderul pieţei de bunuri pentru îngrijirea tenului, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Producătorul clujean controlează aproape un sfert (22,7%) din piaţa evaluată la 800 de milioane de lei. Cota de piaţă a companiei a crescut uşor, pe când cea a competitorilor săi direcţi – Beiersdorf şi L’Oréal – a scăzut. Pe poziţiile următoare se află Avon şi Oriflame.

Fiecare companie are în portofoliu mai multe branduri, Farmec spre exemplu având mărcile Farmec şi Gerovital. Piaţa include vânzările de măşti pentru ten, pro­duse pentru curăţarea fe­ţei, bunuri pentru hidra­tare şi loţiuni tonice. Acest segment – cel al pro­duselor de îngrijire în an­samblul său – este unul din­tre cele mai importante din piaţa de produse cos­metice.

În 2017, segmentul parfu­murilor a rămas cel mai important, urmat fiind de segmentele de îngrijire a pielii şi machiaj. Piaţa din România este di­ferită de altele din re­giune, unde segmentul de în­grijre a pielii este dominant. Această situaţie poate fi atribuită comportamentului de consum al mai multor generaţii, spun oficialii de la Euromonitor.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW