Compania Atelierele Pegas, care a readus la viaţă bicicletele cu acelaşi nume, a anunţat, la şase ani de la revitalizarea brandului, lansarea în sistem de franciză. Investiţia iniţială într-o franciză Pegas variază între 5.000 şi 25.000 de euro, în funcţie de dotările dorite în magazin, de la mobilier şi până la componenta de entertainment.

”Specificitatea magazinelor noastre este că ne concentrăm pe vânzările directe, faţă în faţă. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Cu toate acestea, vânzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem şi platforma online la dispoziţia francizaţilor noştri”, a spus Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas

În acest moment, Pegas are şapte magazine proprii, în Bucureşti, Timişoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava şi Constanţa, dar vinde bicicletele în 300 de magazine partenere şi pregăteşte deschiderea a câteva zeci de magazine în franciză numai anul acesta, atât în ţară, cât şi peste hotare.

Produc peste 25.000 de biciclete pe an

În plus, alte 4 magazine proprii vor fi deschise în curând, 2 în Bucureşti, unul în Cluj Napoca şi altul în Iaşi. La 6 ani distanţă de la momentul în care a fost relansat brandul, producţia a ajuns să depăşească 25.000 de biciclete pe an şi au fost create până acum 28 de modele.

”La toamnă punem bazele fabricii de biciclete, astfel încât întreaga producţie să fie făcută exclusiv în România. În plus, am aplicat la un fond de 3 milioane de euro pentru dezvoltarea unui sistem de bike sharing cu biciclete electrice”, a mai spuAndrei Botescu.

Articole similare

Lasă un răspuns