Cea de-a treia ediție a Street FOOD Festival, care a avut loc în weekend la Cluj-Napoca, s-a încheiat cu un record de peste 140.000 de gurmanzi ce au invadat în cele 4 zile Aleea Stadionului și s-au bucurat de experiența culinară devenită fenomen în întreaga țară.
Primul festival de tip street-food din țara noastră a provocat și de această dată chefii să se reinventeze, așa că ajutați de cele mai prospete și gustoase ingrediente, aceștia au servit cele mai creative și originale preparate. Cu ajutorul bucătarilor prezenți, publicul a avut șansa de a călători prin întreaga lume, bucurându-se astfel de mâncăruri aromate și rețete inedite. De la pizza napoletană la burgeri sau legume la wok, sushi sau pancakes cu cremă de ciocolată, gurmanzii le-au putut încerca pe toate.
Cei peste 60 de chefi prezenți, împreună cu Chef Foa, s-au înscris în cursa gusturilor și au demonstrat că își merită pe deplin titulatura de maeștri în bucătăria stradală. Nu au lipsit nici deserturile colorate și delicioase sau băuturile răcoritoare pe care oamenii le-au savurate pe nerăsuflate.
”S-a gătit la foc continuu timp de 4 zile, iar rezultatele au fost peste așteptări. Rețeta noastră de festival nu se pliază nicăieri mai bine ca acasă, la Cluj-Napoca. Câțiva stropi de ploaie nu ne-au speriat și din fericire nu i-au speriat nici pe gurmanzi, care nu au refuzat invitația noastră la relaxare în compania unei mâncări bune, a unui chef renumit sau, de ce nu, a unei băuturi alese. Mulțumim Clujule pentru că ne ajuți să creștem de la an la an și ne provoci să ne ducem ideile mai departe. Cu această ocazie vreau neapărat să le mulțumesc sponsorilor și partenerilor instituționali pentru tot ajutorul pe care ni l-au acordat și abia așteptăm să ne vedem anul ce vine”, a spus Nely Borza, Project Manager Street FOOD Festival
Peste 70 de porții de mâncare au fost donate de participanții la festival
Bucătăria Street FOOD Festival nu a însemnat doar mâncare, muzică, filme la cinema și relaxare, ci și o componentă umanitară. Publicul s-a putut implica în campania Share a Meal, prin intermediul căreia peste 70 de porții de mâncare donate de participanții la festival au fost duse la casele de copii sau la adăposturile pentru oamenii nevoiași.