Importatorul şi distribuitorul de produse şi accesorii electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca, controlat de antreprenorul Vasile Andrei Vita, a realizat anul trecut vânzări de 1 mil. lei (220.000 de euro) cu magazinul en-detail din Timișoara.
Magazinul, deschis în anul 2000, a avut în primul semestru un volum de 35.000 de produse comercializate, susținând astfel rezultatele pozitive ale companiei din 2018. Din volumul de 35.000 de produse vândute, 30% dintre acestea au venit pe brandurile proprii ale companiei, Well și Chrome. Cele mai bine vândute produse din această categorie au fost sursele de alimentare, prelungitoarele, corpurile de ilimunat, stabilizatoarele, dar și cablurile, adaptoarele, acumulatorii și bateriile.
Ponderea vânzărilor generate anul trecut de magazinul Vitacom din Timișoara a fost de 18% din cuantumul volumului vânzărilor en-detail. Volumele pozitive se datorează în primul rând cererii foarte mari pentru segmentul de electrice, respectiv cabluri și conectică, acumulatori și baterii. Această cerere este susținută de ritmul de dezvoltare ridicat al orașului și, implicit, a numeroaselor proiecte de real estate și construcții.
Pentru anul în curs, Vitacom estimează pentru Timișoara un volum total de 87.000 de produse comercializate, având în vedere startul sezonului în construcții și, implicit, a cererii foarte mari anticipate pentru segmentul de cabluri și componente electrice.
Profitul s-a dublat, iar cifra de afaceri a crescut cu peste 14%
Vitacom Electronics a înregistrat în 2017 un profit net de 2,1 mil. lei (0,45 mil. euro), dublu faţă de cel înregistrat în anul precedent, conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Marja de profit net cu care a lucrat compania în 2017 a fost astfel de 4,2% din venituri. Cifra de afaceri a companiei a urcat cu 14,4% la 48,6 mil. lei (10,6 mil. euro). Numărul mediu de angajaţi al companiei a fost de 80 de persoane, în creştere cu 2 persoane faţă de anul anterior.