Producătorul de biciclete Eurosport DHS din Deva a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 300 mil. lei (65,7 mil. euro), în creştere cu 13% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a realizat anul trecut un profit net de 8,3 mil. lei (1,8 mil. euro), cu un număr mediu de 310 angajaţi.
Brandurile dezvoltate şi comercializate de producătorul din Deva sunt DHS, Devron şi Kreativ. Brandul cu cea mai mare notorietate este DHS, care se adresează tuturor membrilor familiei, practicanţi ai ciclismului de relaxare. Kreativ este un brand entry level, pentru cei care sunt la început de drum în ciclism. Pentru practicanţii ciclismului de performanţă, compania a dezvoltat brandul 100% romînesc Devron.
Eurosport DHS distribuie peste 300.000 de produse finite anual, produsele companiei fiind comercializate atât în magazinele proprii şi prin intermediul a peste 200 de parteneri cu acoperire naţională, cât şi în hipermarketuri sau magazine de tip cash&carry, precum Carrefour şi Selgros.
O istorie de peste 100 de ani în producţia de biciclete
Eurosport DHS a fost înfiinţată în anul 2004 cu obiect principal de activitate producţia de biciclete, fiind controlată de investitori chinezi (60%) şi de germanii de la Prophete Gmbh (40%). Aceştia din urmă sunt activi în producţia de biciclete din Germania, avînd o istorie de peste 100 de ani.
Unitatea de producţie a bicicletelor DHS din Deva a fost inaugurată în urma unei investiţii iniţiale de peste 6 mil. euro, iar ulterior suma a crescut la peste 20 mil. euro, conform datelor publicate pe site-ul propriu al companiei.
Sursa Foto: Facebook Eurosport DHS