web analytics
Sunteți aici

Secom a investit 35.000 de euro într-un magazin de suplimente alimentare la Oradea

Importatorul şi distribuitorul de suplimente alimentare Secom a investit 35.000 de euro întru-un magazin de 50 mp la Oradea şi ajunge astfel la o reţea de 14 unităţi la nivel naţional.

”Oradea este un important centru economic, care traverseză o etapă de dezvoltare extraordinară. Prin deschiderea acestui magazin dorim să oferim orădenilor soluţii naturale care să îi ajute să facă faţă deopotrivă provocărilor şi oportunităţilor generate de această evoluţie rapidă a economiei locale”, a spus Lucia Costea, managing partner Secom.

Strategia Secom din ultimii ani a fost de extindere în cele mai mari oraşe ale ţării. Anul trecut, Secom s-a extins în Piteşti, Cluj-Napoca şi în Bucureşti, în Mega Mall. Pentru anul acesta, reprezentanţii companiei şi-au propus să deschisă patru magazine, iar în aprilie Secom s-a extins şi la Arad, urmat de magazinul nou din Oradea.

Bugetul de investiţii al Secom propus pentru 2018 este de circa 3,3 mil. euro, iar planurile vizează creşterea portofoliului de produse din categoria de suplimente alimentare şi frumuseţe. Portofoliul Secom include 300 de suplimente alimentare şi 100 de produse cosmetice naturale. Produsele Secom sunt disponibile în peste 8000 de farmacii şi magazine cu profil naturist la nivel naţional, precum şi în magazinele Secom.

Secom a ajuns la 170 de angajaţi

Businessul Secom, înfiinţat în urmă cu 27 de ani, specializat în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, a ajuns la afaceri de 20 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 22% faţă de 2016. În prezent, compania are 170 de angajaţi.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW