Antreprenorii Anca şi Cristian Moldovan din Cluj produc lunar circa 5.000 de creme, unt de corp sau balsam de buze din ingrediente naturale pe care le trimit în magazine naturiste din Cluj şi Baia Mare. În 2017, primul an complet de activitate, Loftiness a ajuns la afaceri de circa 80.000 de euro, iar planurile pentru anul acesta urmăresc extinderea spaţiului de producţie şi intrarea pe piaţa din Olanda.

”Ne dorim să creştem vânzările în România faţă de anul trecut, obiectivul principal este să ne mărim capacitatea de producţie. O să începem să vindem în afara ţării, în lunile următoare o să începem o colaborare cu Olanda. Avem discuţii cu parteneri care să preia stoc şi să-l distribuie, dar avem şi contacte cu farmacii şi magazine de profil bio, organic”, a spus Cristian Moldovan.

Povestea Loftiness a început după ce Anca Moldovan, de profesie farmacistă, a creat o reţetă proprie de cremă pentru problemele de piele pe care le avea mama sa. După ce au făcut produse pentru prieteni şi familie, cei doi antreprenori au decis să investească peste 15.000 de euro din fonduri proprii în echipament şi ingrediente, să se dedice în totalitate businessului de produse cosmetice şi să lanseze game pentru publicul larg.

”Avem un laborator unde producem care în momentul de faţă este mult mai mic pentru cererea pe care o avem. Căutăm un spaţiu mai mare să creştem capacitatea de producţie şi să putem să realizăm nişte reţete mai complexe din punctul de vedere al procesului pentru că nu doar ingredientele sunt secretul, ci şi procesul prin care ajungi la produsul final”, a spus Cristian Moldovan, care a lucrat înainte în training şi consultanţă marketing.

Antreprenorul a spus că se gândeşte să acceseze şi fonduri europene pentru proiecte mai mari, cum ar fi de exemplu un laborator de cercetare sau în zona agricolă, pen­tru a cultiva anumite plante de care au nevoie pentru reali­zarea produselor, astfel încât să controleze întreg procesul. Ingredientele folosite în prezent sunt cumpărate de la producători români în general, care trebuie să certifice însă calitatea produselor.

”În acest moment, capacitatea de producţie e de aproximativ 5.000 de produse pe lună. Noi producem şi pentru companii, avem un client, un resort din Munţii Apuseni pentru care am dezvoltat un săpun lichid natural doar pentru ei”, a mai spus Moldovan.

Preţul produselor Loftiness porneşte de la 15 lei şi poate ajunge la 60 de lei

În prezent, Loftiness funcţionează cu trei angajaţi implicaţi în partea de producţie, însă după ce spaţiul se va mări, numărul de angajaţi va creşte. Produsele sunt distribuite în magazinele cu profil naturist din Cluj şi Baia Mare, prin site-ul companiei şi pe eMag, dar urmează să intre şi pe piaţa din Sibiu şi Bucureşti şi sunt în discuţii şi cu lanţuri de farmacii. Pe termen scurt, antreprenorii pariază pe piaţa din Olanda, unde au văzut potenţial de creştere.

Printre cele mai căutate produse Loftiness se numără gelul pentru ochi cu cafeină şi acid hialuronic, crema de faţă Adolescence şi cremă de mâini. Preţul produselor Loftiness porneşte de la 15 lei şi poate ajunge şi la 60 de lei, având game de produse atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns