Grupul german de electrocasnice de lux Miele a investit 150.000 de euro într-un showroom în Timişoara, acesta devenind a patra unitate pe care retailerul o operează în România, alături de cele două magazine exclusive din Capitală şi a celui din Constanţa, inaugurat în 2017.
”Am ajuns la al treilea showroom de tip Point, dar nu ne vom opri aici. Planul pe termen lung este de a ne consolida brandul în România, iar asta înseamnă deschiderea de noi reprezentanţe, în regiunile cele mai importante ale ţării”, spune Loredana Butnaru, directorul Miele România.
Unitatea recent deschisă se întinde pe o suprafaţă de 170 metri pătraţi, spaţiul păstrând specificul showroomurilor Miele, care le permite vizitatorilor experienţe hands-on cu toate produsele din portofoliu. Echipamentele Miele mai pot fi descoperite şi într-o serie de magazine deschise în regim de franciză din Sibiu, Târgu Mureş, Deva, Braşov şi Cluj Napoca. În plus, alte peste 70 de magazine specializate în mobilier high-class şi reţele independente de electroIT oferă doar electrocasnicele din portofoliul Miele.
Cifra de afaceri la nivel de grup a ajuns la 3,93 miliarde de euro
Compania fondată în 1899, are opt filiale de producţie în Germania şi câte o filială în Austria, Cehia, China şi România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2016/17 a crescut la aproximativ 3,93 miliarde de euro, cu 70% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii şi de importatori în aproape 100 de ţări.