Programul Start-Up Nation din acest an va avea un buget de 2 miliarde de lei, suficient pentru a finanţa 10.000 de proiecte, şi va începe după ce vor fi efectuate majoritatea plăţilor aferente ediţiei de anul trecut.

Prin programul Start-Up Nation, o firmă nou înfiinţată primeşte o finanţare de până la 200.000 de lei, care poate reprezenta 100% din valoarea proiectului. În sesiunea 2017 au fost declarate câştigătoare circa 8.600 de planuri de afaceri.

Idee de business: Activităţi de tipărire – Cod CAEN 1812

Punctajul care se poate obține este maxim, adică de 100 puncte, cu respectarea următoarelor condiții:

  • Crearea a minim 2 locuri de muncă pentru: absolvenți începând cu 2013, șomeri (indemnizați sau nu – adică persoane în căutarea unui loc de muncă), persoane din categorii defavorizate;
  • Ponderea investițiilor în echipamente tehnologice și software-uri să fie >= 50% din valoarea proiectului (peste 100.000 lei);
  • Achiziția de echipamente inovative și softuri de minim 25% din total investiție (minim 50.000 lei) care să înglobeze tehnologie și sau soft nu mai vechi de 3 ani.

Activitate este încadrată în domeniul: producție

Desfasurarea unei astfel de activitatii de tiperire presupune inchirierea unor spatii adecvate. Achizitionarea prin proiect a unor echipamente specifice si existenta cunostintelor necesare desfăsurarii unei astfel de activităti, sunt vitale pentru succesul afacerii.

Prin proiect se pot achizitiona echipamente precum: multifunctionale, aparate de gravat, aparate de indosariat, aparate de productie brosuri.

In acest caz se poate opta pentru o diversitate de produse de print,  cum ar fi:

  • Carti de vizita;
  • Brosuri;
  • Carduri;
  • Agende;
  • Albume;
  • Alte imprimate comerciale

Descrierea codului CAEN: 1812 Alte activitati de tiparire n.c.a. Aceasta clasa include: -tiparirea revistelor si a altor publicatii periodice, care apar mai rar de patru ori pe saptamana -tiparirea de carti si brosuri, partituri si manuscrise muzicale, harti, atlase, afise, cataloage publicitare, prospecte si alte tiparituri publicitare, timbre postale si fiscale, bilete de banca, cecuri si alte titluri fiduciare, carduri, albume, agende, calendare si alte imprimate comerciale, produse de papetarie personalizate si alte imprimate, tiparire efectuata cu ajutorul presei de tipar inalt, a offset-ului, a fotogravurii, a imprimarii flexografice, serigrafice si a altor prese de tiparit, masini de multiplicat, imprimante de calculator, masini de tiparit in relief, inclusiv masini de tiparire rapida -tiparirea direct pe suport textil, pe material plastic, pe sticla, metal, lemn si ceramica

Materialul tiparit poseda dreptul de reproducere (copyright). Aceasta clasa include de asemenea: -tiparirea de etichete si placute metalice prin litografiere, gravare, tiparire flexografica, si alte metode Aceasta clasa exclude: -imprimarea materialelor textile si a articolelor de imbracaminte, vezi 1330 -fabricarea articolelor de papetarie (agende, registre, registre de conturi, formulare comerciale, etc) atunci cand informatia tiparita nu este principala caracteristica, vezi 1723 -activitati de editare, publicare, vezi 581

Sursa: consultantafonduri-europene.ro

Articole similare

Lasă un răspuns