Producătorul de etichete autoadezive Sunimprof Rottaprint, un business de familie înfiinţat la Cluj de soţii Arnella şi Cristi Nechita Rotta în urmă cu 27 de ani, a avut în primele trei luni o creştere de peste 6% a exporturilor faţă perioada similară a anului trecut şi estimează un avans de 12% al acestora până la finalul anului.
În 2017, exporturile companiei au însumat 24% din totalul cifrei de afaceri, efectuându-se livrări în 14 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii. Tot anul trecut, numărul clienţilor străini a crescut cu circa 21%, astfel că, din cei 800 de clienţi ai Sunimprof Rottaprint, ponderea clienţilor străini a fost de 15%. În viitorul apropiat, producătorul de etichete are în plan deschiderea celui de-al treilea centru logistic din străinătate şi al doilea din Germania, în Hamburg.
”Din ce în ce mai mulţi clienţi străini apelează la serviciile noastre, fapt pentru care vom continua investiţiile în tehnologizare şi avem în plan deschiderea celui de-al doilea centru logistic din Germania”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.
În topul industriilor reprezentate de clienţii străini ai Sunimprof Rottaprint se află industria alimentară şi cea chimică, în special produsele pentru îngrijirea casei. Cele mai solicitate produse pentru export din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele autoadezive, capacele din folie de aluminiu, folia cu barieră şi etichetele shrink sleeve.
Deţin patru centre logistice în România şi două în Europa
Operaţiunile desfăşurate de companie în centrele logistice din afara ţării sunt de depozitare şi ambalare, producţia fiind realizată în exclusivitate în România. Sediul companiei şi centrul de producţie se află în comuna Apahida din judeţul Cluj, Sunimprof deţine însă şi patru centre logistice în România (la Bucureşti, Timişoara, Paşcani, Braşov) şi două în Europa, în Germania şi Ungaria.