web analytics
Sunteți aici

KFC îşi extinde reţeaua locală cu un restaurant la Bistriţa

Lanţul de restaurante de tip fast food KFC îşi continuă planurile de extindere, inaugurând săptămâna acesta prima sa unitate din Bistriţa. KFC ajunge astfel la peste 70 de restaurante la nivel naţional. Noul restaurant KFC va fi deschis în centrul comercial B1 Shopping Bistriţa, inaugurat anul trecut de belgienii de la Mitiska Reim.

Lanţul de restaurante de tip fast-food KFC este al doilea jucător de pe piaţa locală ca cifră de afaceri, după McDonald’s. Brandul KFC este prezent local în sistem de franciză, fiind adus de mai mulţi antreprenori care operează compania Sphera Franchise Group. Listată la bursa de la Bucureşti anul tre­cut, Sphera Franchise Group operează local şi francizele Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell, alături de KFC în Republica Moldova (2 unităţi) şi în nord-estul Italiei (2 unităţi).

Până la finalul anului trecut fiecare brand era operat de o entitate separată, iar lanţul de restaurante KFC a terminat anul 2016 (ultimul pentru care există date publice) cu afaceri de 405 mil. lei (90 mil euro), după o creştere de 26% comparativ cu 2015. Acesta a fost al doilea an cu un avans atât de rapid, însă businessul lanţului de restaurante de tip fast-food a fost pe plus an de an, indiferent de contextul economic. Astfel, afacerile companiei US Food Network, cea care controla lanţul de peste 70 de restaurante KFC, au crescut de la 160 mil. lei în 2011, la 405 mil. lei în 2016.

Planurile KFC nu se opresc aici, oficialii companiei anunţând şi o continuare a expansiunii. Brandul are local trei tipuri de restaurante – stradale, în mall şi de tip drive-thru. Acestea din urmă sunt cele mai mari, amplasate de regulă pe spaţii proprii. Ele au nevoie de investiţii mai generoase, dar au şi vânzări pe măsură.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW