Producătorul de cosmetice Farmec a realizat anul trecut o cifra de afaceri de peste 214 mil. lei (45,8 mil. euro), mai mult cu 9.12% faţă de 2016.
Pentru 2018, compania a stabilit un program de investiţii de peste 11 milioane lei (2,4 milioane euro), pentru retehnologizare şi modernizarea producţiei, dar şi pentru dezvoltarea reţelei magazinelor de brand, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
”Suntem primul şi singurul producător român de cosmetice care dispune de o reţea proprie de magazine de brand şi, după dublarea numărului de spaţii în 2017, de la 11 la 21 de centre naţionale, ne propunem să deschidem alte 10 magazine în acest an, în toată ţara”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Creşterea cu peste 9% a Farmec din 2017 s-a datorat mai multor factori: modernizarea şi extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piaţă, dar şi evoluţia semnificativă atât a reţelei magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, cât şi a platformei online.
Farmec a vândut prin magazinul online produse de 1,5 mil. euro
Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 7,1 milioane de lei (1,5 milioane de euro), în creştere cu circa 23% faţă de anul 2016. Cu un total de peste 120.000 de vizitatori ai magazinelor de brand în 2017, valoarea medie a bonului de cumpărături s-a dublat anul trecut. În ceea ce priveşte platforma online, a fost înregistrată o medie de 5.000-6.500 de clienţi lunari, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 150 de lei (32 euro).