Sunimprof Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive din România, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creştere cu 21% faţă de anul precedent, şi investiţii în tehnologie şi software de 2 milioane de euro.
Compania, cu sediul în localitatea Apahida, jud. Cluj, se menţine pe un trend ascendent şi în primele trei luni ale anului 2018, înregistrând o creştere de 7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanţii Sunimprof Rottaprint estimează o creştere de 10% a afacerilor.
Compania deţine patru centre logistice în România: la Timişoara, Braşov, Ilfov, Paşcani şi 2 centre logistice în Ungaria şi Germania, în care lucrează peste 250 de angajaţi. Anul trecut, exporturile companiei au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri, realizându-se livrări în 14 ţări din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii. De asemenea, numărul de clienţi al companiei a crescut cu circa 10% în 2017 faţă de anul precedent.
Începând cu anul 2013, compania a dezvoltat un plan major de investiţii, propunându-şi să investească până în 2021 aproximativ 18 milioane de euro în tehnologie şi software, având ca obiective îmbunătăţirea fluxului de lucru, a calităţii produselor, dar şi introducerea unor produse noi în linia de producţie.
”În activitatea noastră, îmbinăm tehnologia de ultimă oră cu experienţa de peste 27 de ani în industrie, pentru a oferi cele mai bune produse clienţilor noştri. De aceea, din 2013 şi până în 2021 ne-am propus să investim anual în funcţie de strategia de dezvoltare a business-ului. În 2018 vom implementa un nou sistem ERP customizat în domeniul tipografiilor, care ne va permite să îmbunătăţim fluxurile interne şi să le automatizăm pe unele dintre acestea”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint.
Etichetele imprimate şi capacele de iaurt au avut o pondere de 65% din totalul comenzilor
Cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint sunt etichetele imprimate şi capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor. În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%.
În ceea ce priveşte sectoarele de activitate, 38% dintre clienţi provin din domenii precum fabricarea produselor lactate şi a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea şi conservarea cărnii, producţia de băuturi răcoritoare nealcoolice, producţia de ape minerale şi alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor şi a produselor de patiserie.