Distribuitorul de jucării Bebe Brands, un business înfiinţat în urmă cu 12 ani la Cluj-Napoca de soţii Cristina şi Cosmin Daraban, a ajuns anul trecut la afaceri de peste 10,3 milioane de lei, plus 45% faţă de 2016. Planurile pentru anul acesta vizează o creştere cu două cifre a afacerilor, mărirea numărului de angajaţi şi aducerea unui nou brand pe piaţa locală.
”Am început acest business cu un magazin online făcut pe o platformă închiriată. Am muncit vreo trei luni la realizarea site-ului şi apoi am început să învăţăm ce înseamnă comerţul online. Partea de distribuţie a venit ulterior, ca o necesitate. Avem în portofoliu de distribuţie doar branduri renumite de articole de bebeluşi, fie din Europa sau din Statele Unite, cu experienţă de câţiva zeci de ani în spate”, a spus Cosmin Daraban, unul dintre acţionarii Bebe Brands.
Firma sub care funcţionează Bebe Brands se numeşte Senses SRL şi este deţinută de Cristina şi Cosmin Daraban. În prezent, în portofoliul Bebe Brands sunt circa 600 de produse, adresate copiilor, iar cele mai multe vin din China. Reprezentanţii companiei se uită la experienţa şi inovaţia brandurilor pe care le aduc pe piaţa locală, mai ales că globalizarea a creat o competiţie şi mai mare.
Bebe Brands are opt branduri în portofoliu
În prezent, Bebe Brands are opt branduri în portofoliu, printre care se numără Bright Start, Summe Infant, Baby Moov, Bebe Deco, iar anul acesta va mai aduce încă un brand pe piaţă. Un scaun auto poate ajunge şi la 250 de lei, potrivit site-ului Bebe Brands, iar preţul pentru un premergător porneşte de la 180 de lei. Piaţa românească a jocurilor şi a jucăriilor a continuat trendul ascendent şi a trecut pragul de 1,1 miliard de lei anul trecut.
Sursa: Ziarul Financiar