Compania de audit şi consultanţă PwC România recrutează 150 de juniori pentru departamentele de audit şi taxe din cadrul birourilor sale din Cluj-Napoca, Bucureşti, Timişoara, Iaşi şi Chişinău, procesul fiind destinat atât studenţilor şi tinerilor absolvenţi, cât şi celor cu 1-2 ani de experienţă.
”PwC România a cunoscut o creştere foarte rapidă a cifrei de afaceri în ultimii doi ani, depăşind pragul de 200 de milioane de lei, concomitent cu creşterea substanţială a numărului de consultanţi. În acest moment avem peste 750 de profesionişti, în 6 birouri din România şi din Republica Moldova. Avem totodată planuri ambiţioase de a continua să atragem cele mai promiţătoare talente de pe piaţă şi a le oferi oportunităţi excepţionale de carieră”, a spus Ionuţ Simion, Country Managing Partner, PwC România.
Procesul de recrutare este compus din paşi care vin în întâmpinarea flexibilităţii în comunicare a tinerei generaţii. Totul începe pe pwc.com/beagamechanger de unde candidaţii îşi pot alege nivelul pentru care vor aplica, urmând paşii specificaţi în platformă.
Preselecţia candidaţilor se va face online
”Pentru că trăim într-un secol al vitezei, am simplificat procesul de recrutare şi tot ce înseamnă preselecţia candidaţilor se va face online, începând cu un test de aptitudini şi un video interviu. Căutăm candidaţi care să aibă capacitate de sinteză, care pot privi lucrurile în profunzime, care sunt ambiţioşi şi îşi doresc să lucreze în echipe pentru proiecte complexe şi de impact. Căutăm oameni cu background academic divers care poate fi dezvoltat în interiorul firmei”, a spus Raluca Gâdiuţă, Manager Human Capital, PwC România.