Banca Transilvania, a doua cea mai mare bancă din România, colaborează cu compania furnizoare de aplicaţii bancare cognitive Personetics pentru includerea inteligenţei artificiale în serviciile sale, potrivit unui comunicat al instituţiei bancare.
Aplicaţia de banking cognitiv va fi integrată noilor versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienţii Băncii Transilvania vor primi în timp real informaţii personalizate, utile pentru managementul banilor.
”Parteneriatul cu Personetics ne permite să creştem viteza cu care ieşim în piaţă cu oferte şi informaţii personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat şi lansările care vor urma sunt un pas important în strategia noastă privind orientarea spre digital, spre experienţa oferită clienţilor”, a spus Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Aplicaţiile cognitive Personetics sunt folosite de 35 milioane de clienţi
”Având în vedere tendinţele actuale – open banking şi acordul PSD2 – posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii şi îndrumare personalizată va deveni un diferenţiator-cheie pentru instituţiile financiare din Europa sau de oriunde din lume”, a declarat David Sosna, Co-fondator şi Director General, Personetics. Aplicaţiile cognitive Personetics (Personetics’ Financial AI Brain) sunt folosite de 35 milioane de clienţi ai instituţiilor financiare din întreaga lume.