Compania Creative Concept, cu sediul în Breaza, judeţul Mureş, un business administrat de fraţii Vasile şi Adrian Giurgiu, a produs şi vândut anul trecut mese şi măsuţe de cafea de circa 400.000 de euro. În 2018, cei doi antreprenori mizează pe o cifră de afaceri de 450.000 de euro.
Fraţii Giurgiu produc în medie 400-500 de mese lunar, din gama low cost, pe care le vând în magazinul propriu de 240 de metri pătraţi din Iulius Mall Cluj şi prin intermediul magazinelor partenere. Antreprenorii produc mese atât sub brandul propriu, Mark Oliver, cât şi pentru alte branduri.
”În 2018 mizăm pe o cifră de afaceri de 450.000 euro. Vrem să deschidem două noi magazine în Bucureşti şi în Constanţa, în parteneriat de 50%-50%, cu alte companii. Planurile noastre de expansiune vizează şi exportul şi colaborarea cu arhitecţi şi designeri. Am început să trimitem la export mesele Mark Oliver în Belgia şi Franţa, dar pentru moment sunt trimise doar pentru expunere, în cadrul târgurilor”, a spus Adrian Giurgiu, director de vânzări al Creative Concept.
La finalul anului 2016, Creative Concept a lansat o colecţie de mobilier de lux după ce marja de profit le-a fost diminuată de creşterile salariale, de preţul materialelor şi de deprecierea leului, compania achiziţionând materialele în euro, iar vânzarea se realizează în lei.
Participă la târgurile internaţionale din Milano şi din New York
”Nu am apucat să facem vânzări multe din gama asta. În Bucureşti unde clientul final e mai familiarizat cu produse de lux am avut succes la târguri. În Cluj merge mai încet, în restul ţării sunt destul de puţini clienţi, pentru că oamenii nu au resurse financiare. Participăm la trei târguri naţionale pe an, cu rezultate mai mult decât bune de fiecare dată. Anul acesta vom participa la două târguri internaţionale, unul la Milano, în luna aprilie şi la unul la New York, în luna mai” a precizt Giurgiu.
Sursa: Ziarul Financiar