Antreprenorii Andrada şi Horaţiu Horoba din Bistriţa au pus în urmă cu doi ani bazele brandului de cosmetice Wawa Fresh Cosmetics, iar anul trecut au vândut produse de 50.000 de euro. Produsele cosmetice se vând atât în România, cât şi în SUA sau alte ţări din Europa.

”Businessul a fost înfiinţat în 2016 şi este o afacere de familie. Povestea produselor Wawa, care sunt fabricate manual la Bistriţa, a luat naştere din necesitatea de a trata problemele filului şi soţului meu. Astfel, ne-am luat angajamentul de a trata problemele de piele în mod natural şi cu rezultate ime­diate”, a apus Andrada Horo­ba, cofonda­toarea bran­­­dului Wawa Fresh Cos­metics.

Produsele cosmetice sunt realizate cu ajutorul a trei angajaţi, un inginer chimist şi doi angajaţi care sunt implicaţi direct în procesul de producţie. Produsele sunt proaspete şi au termen de valabilitate de şase luni.

”Un lucru special în legătură cu produsele noastre este acela că sunt proaspete, noi nu lucrăm cu stocuri, abia după ce comenzile sunt plasate pe site ne apucăm de treabă. Iar produsele au termen de valabilitate de doar şase luni de la data fabricaţiei”, a explicat Andrada Horoba.

Laboratorul din Bistriţa are o suprafaţă de 250 de metri pătraţi şi o capacitate de 1.000 de produse pe zi. Portofoliul Wawa Fresh Cosmetics numără 24 de produse, printre care creme de faţă, geluri de duş, unturi de corp, creme de lifting şi produse dermatocosmetice. Produsele dermatocosmetice pentru acnee, dermatite, pete sau cicatrici costă 97 de lei, iar o cremă pentru faţă costă 60 de lei, conform informaţiilor de pe site-ul propriu.

”La finalul anului 2016 am avut un export în Australia, iar începând cu acest an produsele noastre pleacă către Spania, Malta şi Marea Britanie. De puţină vreme este disponibilă şi platforma wawacosmetics.ro, care este destinată exclusiv SUA”, a mai spus Andrada Horoba.

Înre­gis­trează pe site 170-200 de comenzi lunar

În prezent, pe site-ul companiei se înre­gis­trează circa 170-200 de comenzi lunar, iar antre­prenorii se aşteaptă ca numărul acestora să creas­că, în condiţiile în care românii sunt pe ultimul loc în ceea ce priveşte cumpărăturile online.

Compania By Wawa SRL-D este firma care administrează brandul de cosmetice Wawa Fresh Cosmetics, iar anul trecut a realizat o cifră de afaceri de 50.000 de euro. În ceea ce priveşte planurile de viitor, antreprenorii vizează afaceri duble faţă de anul trecut.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns