web analytics
Sunteți aici

Braşovenii de la Sergiana au deschis un magazin alimentar în Sfântu Gheorghe

Grupul Sergiana din judeţul Braşov, cu activităţi în industria alimentară, a deschis un magazin sub numele de Prăvălie în Sfântu Gheorghe, acesta fiind cel de-al treilea magazin deschis de braşoveni de la începutul. Celelalte două magazine au fost deschise în Câmpina (judeţul Prahova) şi în Sibiu.

Astfel, compania se apropie cu paşi repezi de pragul de 60 de magazine, având în vedere că cele mai recente date arată ca Sergiana are puţin peste 50 de astfel de unităţi, majoritatea fiind în judeţul Braşov. Sergiana produce în sistem integrat preparatele din carne, grupul deţinând propria fabrică de nutreţuri combinate, două ferme de creştere a animalelor, din care o fermă de 3.300 de scroafe în producţie, şi o fermă de 500 de vaci de carne rasa Black Angus, precum şi propriul abator, care este principalul furnizor de materie primă pentru fabrica de preparate din carne din Poiana Mărului.

Fabrica de nutreţuri concentrate are o capacitate de 25 de tone pe oră şi asigură în totalitate furajul necesar fermei. Mai mult, cerealele necesare producţiei de furaj sunt produse de o firmă din cadrul grupului, Dia Zar, care lucrează 1.600 de hectare de teren arabil.

Produsele din carne realizate de către grupul Sergiana ajung şi în reţelele de magazine Kauf­land, Auchan, Carrefour şi Billa, în reţeaua pro­prie de restaurante a grupului, dar şi la export. În 2016, grupul Sergiana a avut afaceri de 45 mil. euro, din care 65% din business sunt generate de Ser­giana Prodimpex, fabrica de pre­pa­rate din carne a grupului, con­form datelor furnizate anterior de companie. Pentru anul 2017, grupul îşi bugetase un avans de 10%.

Grupul este controlat de şase antreprenori români

Sergiana Prodimpex fost înfiinţată în anul 1994 şi este deţinută de şase antreprenori români: Aurora şi Ana Maria Neculoiu, Diana Zahariea, precum şi George, Gheroghe şi Sergiu Căbăl, potrivit reprezentanţilor companiei. Sergiana este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cărnii, evaluată la circa 3 mld. euro, unde concurează cu jucători precum Cris-Tim, Angst, Unicarm, Transavia sau Smithfield

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW