Importatorul de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe Secom, controlat de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea, a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 20 mil. euro, mai mult cu peste 22% faţă de anul anterior. În acest an compania vrea să mai deschidă încă patru magazine şi să extindă portofoliul de produse.

Lucia Costea, managing partner al Secom
Lucia Costea, managing partner al Secom

”Dezvoltarea Secom vine pe fondul creşterii preferinţei consumatorilor români pentru remediile naturale, dar şi al investiţiilor de 2,2 milioane de euro realizate de companie anul trecut. Am continuat dezvoltarea companiei prin lărgirea echipei cu 40%, extinderea portofoliului cu produse inovatoare din categoria de suplimente alimentare şi din segmentul de cosmetice naturale şi prin deschiderea a trei noi magazine”, a spus Lucia Costea, managing partner al Secom.

În prezent, compania are 170 de angajaţi şi un portofoliu de 300 de suplimente alimentare şi 100 de produse cosmetice naturale. Anul trecut, Secom s-a extins în Piteşti, Cluj-Napoca şi în Bucureşti, în Mega Mall. Printre planurile pentru anul acesta se numără lărgirea portofoliului de pro­du­se din categoria de suplimente ali­men­tare, dar şi a segmentului de produ­se de frumuseţe. Bugetul de investiţii pro­pus pentru 2018 este de circa 3,3 mil. euro.

6,4% cota de piaţă a Secom

Potrivit reprezentanţilor companiei, rezultatele din 2017 au dus Secom pe locul al treilea în piaţa de suplimente alimentare, cu o cotă de piaţă de 6,4%, după ce cu un an în urmă ocupa poziţia a şasea. Piaţa de suplimente alimentare este fragmentată, fiind dominată la vârf de câţiva jucători de talie mare, companii internaţionale, dar în care activează şi jucători mici, producători locali de suplimente.

În ultimii ani, piaţa a avut o dez­vol­tare accelerată, iar specialiştii pun creş­terea constantă a pieţei pe seama in­for­ma­ţiilor la care au acces con­su­matorii care caută un stil de viaţă sănătos, dar şi a faptului că preţul la aceste produse nu este reglementat, ca în cazul medica­mentelor cu prescripţie medicală. Printre jucătorii din piaţa de suplimente alimentare se numără şi Dacia Plant, Hofigal, Walmark, Plafar, Biofarm, Hypericum Plant sau Adams Vision.

Articole similare

Lasă un răspuns