Georgiana Bularcă, o tânără din Cluj-Napoca, a pus pe picioare în urmă cu trei ani atelierul de bijuterii handmade Felicity Store, care realizează în prezent produse pen­tru circa 900 de cli­enţi, iar 20% din pro­duc­ţie este vândută în Statele Unite ale Americii şi Olanda.

”Avem comenzi şi din afara ţării, iar Felicity Store se extinde tot mai mult. Avem un colaborator în Statele Unite care revinde produsele sub mar­ca noastră, avem şi un cola­bo­rator în Olanda, iar anul acesta o să urmeze şi Germania, sperăm şi Anglia. În plus, Unga­ria este numărul unu pe lista noastră. Apro­ximativ 20% din producţie merge în străi­nătate, dar de­pin­de de pe­rioadă”, a spus Georgiana Bularcă.

Tânăra a spus că 95% din comenzi vin din online, fiind un busi­ness creat în jurul acestui mo­del, însă există şi ate­lier în Cluj, de acolo unde pot fi ridicate comenzile.

”De-a lungul unui an co­menzile fluctuează, în jurul săr­bă­torilor sau iarna cresc vânzările. O medie pe lună este între 800 şi 900 de clienţi, dar trece şi de 1.500, nu este stan­dard. Având în vedere că ne adresăm unui public online, lucrurile evoluează diferit. Observăm schimbări foarte mari faţă de acum doi ani din perspectiva preferin­ţe­lor”, a mai spus Georgiana Bularcă.

Afaceri de 400.000 de lei în 2017

Cifra de afaceri a fost în jur de 400.000 de lei anul trecut, estimează antrepre­noa­rea. Materialele folosite în atelierul Felicity Store sunt aduse din străinătate, în mare parte. Pe site-ul firmei Felicity Store sunt vândute produse de la mărţişoare, brăţări, bijuterii de argint până la pandantive, cercei, inele sau semne de carte. Preţul pentru un pandantiv porneşte de la 54 de lei şi poate ajunge şi la 85 de lei, de exemplu, iar mărţişoarele sunt comercializate la preţul de 20 de lei.

Referitor la posibilitatea deschiderii unui magazin fizic în care să vândă produsele, antreprenoarea spune că momentan nu urmăreşte acest aspect, însă nu exclude posibilitatea dezvoltării în viitor. Ea mai spune că a văzut o dezvoltare din ce în ce mai mare pe partea de produse realizate manual, în ateliere de producţie.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns