Diane Marie Studio, compania care produce încălţăminte sub brandul Diane Marie, are în plan deschiderea în primăvară a unui magazin la Cluj-Napoca, bugetul de investiţii alocat fiind de 10.000 euro.

În prezent, Diane Marie are un singur magazin propriu tradiţional în Capitală, restul ţării fiind acoperit prin distribuţia produselor în 13 magazine la nivel naţional, dar mai ales prin intermediul magazinului online, care îi permite să ajungă la orice persoană din România cu acces la internet.

Compania vrea să-şi menţină anul acesta ritmul de creştere al afacerilor la 15%, urmând să ajungă astfel la 450.000 de euro. Dintre acestea, circa 40% vor fi generate de vânzările online realizate prin intermediul pantodianemarie.ro. Anul trecut, afacerile companiei s-au ridicat la circa 400.000 euro, mai mari cu 15% faţă de 2016.

 

Afaceri de 450.000 de euro

”Ne dorim să închidem anul acesta cu o cifră de afaceri de 450.000 euro, ţinta de creştere fiind de 15% creştere. O mare parte din creştere o să vină cel mai probabil din Cluj-Napoca, unde vom deschide un curând un magazin fizic. Online-ul trebuie dezvoltat permanent. Nu trebuie să pierzi trenul pentru că este un canal care îşi permite să ajungi la o plajă foarte mare de clienţi”, a spus Diana Nedea, fondatorul şi CEO-ul Diane Marie Studio S.R.L.

Diane Marie a început de la finalul anului trecut să facă şi livrări la nivel internaţional, dat fiind că a avut cerere din partea românilor care nu locuiesc în ţară, dar care au achiziţionat produse anterior şi vor să le poată comanda online din străinătate.

 

Produc 1.000 de perechi de pantofi pe lună

”Foarte mulţi dintre românii care au cumpărat de la noi aici în ţară, dar stau în străinătate, ne-au tot întrebat dacă nu livrăm şi internaţional. Costurile pentru livrări internaţionale sunt accesibile acum, aşa că am putut livra spre exemplu şi în Australia, la costuri foarte mici”, a menţionat antreprenoarea.

Atelierul Diane Marie produce în medie 1.000 de perechi de pantofi pe lună, publicul ţintă fiind femeile cu vârste cuprinse între 25 de ani şi 45 de ani cu venituri medii şi peste medie.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns