28.7 C
Cluj-Napoca
sâmbătă, septembrie 7, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALFarmec Cluj produce anual 27 de milioane de pro­du­se cosmetice şi exportă...

Farmec Cluj produce anual 27 de milioane de pro­du­se cosmetice şi exportă pe 30 de pieţe externe

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a acoperit în ultimii ani cele mai importante segmente de piaţă, de la pro­duse pentru bărbaţi la dermatocos­me­tice şi de la segmentul de lux la cel de protecţie solară. Compania produce anual 27 de milioane de pro­du­se cosmetice şi exportă pe 30 de pieţe externe.

Farmec, o companie cu o istorie de câteva decenii, are în portofoliu bran­duri precum Gerovital şi Farmec, am­bele pe segmentul de cosmetică şi îngri­jire. Pe cel al produselor de curăţenie sunt active Nufărul şi Triumf. Deşi are o istorie de 72 de ani, com­pania a redevenit activă în special în ulti­mul deceniu, după ce a pariat puternic pe lansări de produse noi şi pe extin­derea ariilor de producţie. Anual, com­pania îşi extinde portofoliul cu circa 100 de pro­du­se noi.

Per total, Farmec Cluj-Napoca realizează anual 27 de milioane de pro­du­se. Mai mult, compania a devenit tot mai vizibilă şi datorită faptului că a început să deschidă magazine de brand – magazine proprii în România şi ope­rate în franciză în afara ţării. În total, pro­dusele Farmec Cluj-Napoca ajung pe 30 de pieţe externe.

La sfârşitul anului 2017, reţeaua de ma­gazine de brand deţinută de Farmec cuprin­dea opt unităţi Farmec, ampla­sa­te în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu-Mureş şi Timişoara şi 13 maga­zine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, Bucureşti (3 magazine), Con­stan­ţa, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra-Neamţ, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea. Acestora li se adaugă cele în franciză. Mai mult, acestora li se adaugă şi magazinul online.

Afaceri de 44 mil. euro

Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane de lei (43,8 milioane de euro), o creştere cu 14% faţă de cifra de afaceri realizată în anul 2015. Compania a reuşit an de an să crească, indiferent de contextul economic. Cea mai recentă mutare a companiei este pătrunderea pe segmentul de machiaj.

Sursa: Ziarul Financiar

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments