-3.3 C
Cluj-Napoca
marți, ianuarie 21, 2025
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALBrandul clujean Home Garden se întăreşte cu patru noi produse alimentare

Brandul clujean Home Garden se întăreşte cu patru noi produse alimentare

Home Garden, brand-ul companiei Safeway International Impex din Cluj-Napoca, controlată de familia Shakhshir, se află într-o continuă expansiune pe piața din România, ocupând un loc tot mai important în bucătăria celor ce tind spre un stil de viață sănătos. Home Garden continuă să-și extindă gama de produse bogate în proteine și cu un conținut minimum de conservanți artificiali.

Două tipuri de ciuperci de pădure, roșii uscate la borcan, dar și ciuperci murate vor fi adăugate în portofoliul Home Garden, consolidând astfel oferta de produse premium, diverse și ușor de preparat, pe care acest brand o oferă.  Așadar, odată cu introducerea celor 4 noi produse în gama deja existentă de 130 de articole, experiența desăvârșită conturată de prospețimea legumelor culese direct din grădină va fi cu atât mai bogată.

Ciuperci de padure: Hribi & Galbiori 

Modul inedit de conservare atât al hribilor, cât și al gălbiorilor, fac din aceste două preparate o bază excelentă pentru delicatesele pe care le vei pregăti în propria bucătărie. Fiind păstrate în borcane alături de câteva murături stropite cu un praf modest de sare, mirosul și aroma acestor ciuperci de pădure vor deveni cu atât mai intense, pentru ca tu să te poți bucura de prospețimea acestui produs natural oriunde te-ai afla.

Ciuperci murate

Ciupercile Home Garden și-au câștigat popularitatea mulțumită gustului excepțional de ciuperci culese direct din pădure, dar și a conținutului nutrițional bogat. Noua gamă de ciuperci murate nu se lasă mai prejos, fiind preparate în conformitate cu rețeta noastră tradițională, ceea ce le face ideale pentru gustările reci precum salate, sandvișuri sau aperitive.

Roșii uscate

Ceea ce face din acest preparat o gustare deosebită și o adiție cu adevărat aromată felurilor de mâncare este chiar procesul manual de uscare și procesare al roșiilor. Deoarece urmărim să oferim clienților noștri o gamă de produse conservate cât mai naturale și cu un conținut de aditivi cât mai scăzut, ne asumăm responsabilitatea de a participa direct în procesul de producție al bucatelor noastre.

”Caută aceste produse în magazine, adaugă-le rețetelor tale favorite și dă-ți frâu liber imaginației în bucătărie, pentru a te bucura de o masă delicioasă și cu adevărat sănătoasă! Pentru luna Martie ți-am pregătit lansarea următorului nostru produs la a cărui rețetă lucrăm în prezent – pesto”, au transmis oficialii companiei Safeway International Impex, deținătoarea brandului Home Garden.

Compania International Impex din Cluj-Napoca, o afacere în distribuţia de produse alimentare, băuturi alcoolice şi non-alcoolice controlată de familia Shakhshir, care deţine pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini, a estimat în 2017 afaceri de 84 mil. lei (18,2 mil. euro), mai mult cu aproximativ 12% faţă de 2016. Obiec­tivul pentru 2018 este atingerea pragului de 100 de milioane de lei cifră de afa­ceri.

Compania este unul dintre prin­cipalii furnizori de produse alimentare şi băuturi alcoolice şi nonalcoolice din partea de nord-vest a ţării cu acoperire prin distribuitori în alte 32 de judeţe. În zona acoperită direct, Safeway International este distribuitor a mai multor game de produse: băuturi alcoolice (gama Alexandrion, Angelli), băuturi de import (PPD, Pernod Ricard, Heinrig, Cristalex), vinuri (Jidvei, Recaş), alimente (Home Garden, Orkla, Bunge, Kandia, Mandy, Boromir) şi băuturi non-alcoolice (Red Bull, Parmalat, Pfanner, Fritz Kola).

La nivel naţional, compania vinde produsele alimentare sub brandurile proprii: Home Garden (140 de articole), Aroma (80 de articole) şi Ricetta (6 articole). Home Garden este o gamă de produse alimentare conservate (cele mai bine vândute categorii fiind cele de peşti, legume şi tomate), Aroma este o gamă de produse de tip condimente şi nucifere, iar Ricetta este marca de orez de calitate superioară importată din Portugalia. Vânzările de produse alimentare din categoria Home Garden au crescut în primele nouă luni din 2017 cu 18%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit oficialilor companiei clujene.

Partenerii Safeway International Impex activează pe mai multe canale de distribuţie: Retail, HoReCa şi International Key Accounts. Produsele sub marca proprie Home Garden se regăsesc în toate aceste canale, iar în retailul modern aceastea sunt prezente în reţelele Auchan, Carrefour, Mega Image, Profi, Real Magazine, Selgros şi Unicarm. Compania deţine şi două supermarketuri proprii, dintre care unul de peste 700 de metri pătraţi spaţiu de vânzare, situat în centrul Clujului.

Safeway International Impex a fost înfiinţată în anul 1994 la Cluj-Napoca, de către antreprenorii Shakhshir Hadeel şi Shakhshir Basel. Compania are 100 de angajaţi, dintre care 35 de oameni lucrează în departamentul de vânzări. Pentru 2018, compania are în plan să crească echipa de vânzări şi merchandiseri la nivel naţional.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments