Retailerul belgian Mega Image, al doilea cel mai extins jucător din comerţul local, a încheiat anul 2017 cu un total de 596 de magazine, doar în luna decembrie fiind inaugurarea 21 de noi unităţi în Cluj, Braşov, Bucureşti, Giurgiu şi Târgovişte. În Cluj, retailerul belgian a deschis anul trecut 4 magazine.
”Anul 2017 a fost un an bun, cu multe provocări care ne-au ajutat să ne dezvoltăm şi să ne îndeplinim toate obiectivele propuse. Un prim succes a fost intrarea pe piaţa de retail din Cluj Napoca, ne-am consolidat poziţia în Bucureşti prin creşterea numărului de locaţii Mega Image şi Shop&Go, am lansat propria platformă de ecommerce şi nu în ultimul rând, ne-am asumat un rol tot mai activ de susţinere a comunităţilor şi a unor cauze sociale”, a spus Vassilis Stavrou, director general Mega Image.
Tot în luna decembrie, Mega Image a lansat pe piaţă conceptul Shop&Go-Mega Apetit, creat special pentru zona de food court şi zona de birouri. Reţeaua Mega Image îşi va continua anul acesta expansiunea sub cele două branduri – Mega Image pe segmentul de supermarketuri şi Shop & Go pentru proximitate.
Anul trecut au fost inaugurate 69 de magazine Mega Image
Un magazin Mega Image are circa 10.000 de SKU-uri (tipuri de produse) în medie, variind de la 8.000 sau 16.000 în funcţie de suprafaţă. Magazinele de tip Shop & Go au între 3.000 şi 5.000 de produse pe rafturi. În 2017, Mega Image a inaugurat un număr de 69 de magazine noi.
În ceea ce priveşte zona de e-commerce, Mega Image este prezent de doi ani în online datorită parteneriatului cu eMAG, cu care merge înainte. Recent, compania a lansat şi platforma proprie, unde vinde toate produsele pe care le are şi în offline. Livrarea se face peste tot în ţară.