Agenţia de turism Eximtur din Cluj- Napoca, controlată de familia Morariu, a avut anul trecut afaceri de 55 de milioane de euro, mai mult cu 17% comparativ cu anul 2016.
Cea mai mare parte a veniturilor agenţiei de turism o deţine în continuare segmentul corporate, servicii turistice oferite clienţilor companii. Un segment important este şi cel de outgoing, trimiterea românilor în vacanţe în destinaţii externe.
”2017 a fost un an mai bun decât am prevăzut, iar pentru acest an am bugetat afaceri mai mari cu 5%. Pe turism intern vedem o creştere cu 30% în acest an, segment care a crescut şi anul trecut”, a spus Lucia Morariu, cea care deţine agenţia Eximtur alături de familia sa. Antreprenoarea a mai spus că în 2018 aşteaptă un boom pe segmentul de incoming, cu un plus de chiar 50%, deşi ca volum este un segment încă în dezvoltare.
Turismul este pe o evoluţie ascendentă sustenabilă
”Creşterea numărului de curse charter, dar şi noile zboruri regulate lansate de companiile aeriene au dus la creşterea businessului şi la Arad sau Suceava. Acum aşteptăm să se dezvolte şi Târgu-Mureş, de unde vor fi lansate zboruri charter. Turismul este pe o evoluţie ascendentă sustenabilă”, a afirmat Lucia Morariu.