web analytics
Sunteți aici

Distribuitorul Safeway International Impex din Cluj-Napoca încheie anul cu o creştere de 12% a afacerilor

Compania Safeway International Impex din Cluj-Napoca, o afacere în distribuţia de produse alimentare, băuturi alcoolice şi non-alcoolice controlată de familia Shakhshir, care deţine pe piaţa locală şi franciza de fashion Bossini, estimează că va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri de 84 mil. lei (18,2 mil. euro), mai mult cu aproximativ 12% faţă de 2016.

”Pentru a reuşi să atingem această cifră ne-am intensificat activităţile de marketing, în special cele de trade, am dezvoltat sistemul de livrare prin noi investiţii şi prin creşterea personalului acestui departament, am organizat 5 târguri de prezentare şi vânzare a produselor proprii şi a celor distribuite şi am crescut echipa de vânzări. Obiec­tivul pentru 2018 este să atingem pragul de 100 de milioane de lei cifră de afa­ceri”, a spus Basel Shakhshir, general manager al Safeway International Impex.

Compania este unul dintre prin­cipalii furnizori de produse alimentare şi băuturi alcoolice şi nonalcoolice din partea de nord-vest a ţării cu acoperire prin distribuitori în alte 32 de judeţe. În zona acoperită direct, Safeway International este distribuitor a mai multor game de produse: băuturi alcoolice (gama Alexandrion, Angelli), băuturi de import (PPD, Pernod Ricard, Heinrig, Cristalex), vinuri (Jidvei, Recaş), alimente (Home Garden, Orkla, Bunge, Kandia, Mandy, Boromir) şi băuturi non-alcoolice (Red Bull, Parmalat, Pfanner, Fritz Kola).

La nivel naţional, compania vinde produsele alimentare sub brandurile proprii: Home Garden (140 de articole), Aroma (80 de articole) şi Ricetta (6 articole). Home Garden este o gamă de produse alimentare conservate (cele mai bine vândute categorii fiind cele de peşti, legume şi tomate), Aroma este o gamă de produse de tip condimente şi nucifere, iar Ricetta este marca de orez de calitate superioară importată din Portugalia. Vânzările de produse alimentare din categoria Home Garden au crescut în primele nouă luni din acest an cu 18%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit oficialilor companiei clujene.

”Pe plan naţional suntem prezenţi în peste 15.000 de locaţii. Dacă în prezent prin distribuitorii noştri acoperim 70% din teritoriul retailului tradiţional, avem în plan să acoperim toată ţara în 2018. În ceea ce priveşte prezenţa brandului Home Garden în afara teritoriului României, deja am început paşii de extindere pe pieţele externe, îndeosebi în piaţa europeană”, a spus Basel Shakhshir.

Partenerii Safeway International Impex activează pe mai multe canale de distribuţie: Retail, HoReCa şi International Key Accounts. Produsele sub marca proprie Home Garden se regăsesc în toate aceste canale, iar în retailul modern aceastea sunt prezente în reţelele Auchan, Carrefour, Mega Image, Profi, Real Magazine, Selgros şi Unicarm.

Au deschis magazin în cel mai central punct al Clujului, în incinta Sora Shopping Center

”Pentru a ne apropia de clienţi şi a avea contact direct cu piaţa am deschis şi două supermarketuri, dintre care unul de peste 700 de metri pătraţi spaţiu de vanzare, situat în centrul Clujului. De asemenea, am investit în echipamente pentru manipulare şi depozitare şi am demarat construcţia unei noi hale, care va creşte capacitatea de stocare a companiei cu peste 30%”, a afirmat Basel Shakhshir.

Oficialii companiei din Cluj au mai spus că piaţa de produse alimentare s-a dezvoltat odată cu creşterea consumului în România şi estimează că acestă evoluţie pozitivă se va menţine şi în anul 2018, datorită creşterii salariilor. Safeway International Impex a fost înfiinţată în anul 1994 la Cluj-Napoca, de către antreprenorii Shakhshir Hadeel şi Shakhshir Basel. Compania a ajuns în prezent la 100 de angajaţi, dintre care 35 de oameni lucrează în departamentul de vânzări. Pentru 2018, compania are în plan să crească echipa de vânzări şi merchandiseri la nivel naţional.

Sursa: Ziarul Financiar

 

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW