web analytics
Sunteți aici

Antreprenorul Horia Cardoş din Timişoara a ajuns la afaceri de 27 mil. euro cu reţeaua de magazine Agroland

Distribuitorul de furaje, pui de o zi sau seminţe Agroland Timişoara, controlat de antreprenorul Horia Cardoş va ajunge anul acesta la un rulaj de peste 120 de milioa­ne de lei (27 mil. euro). Reţeaua Agroland are în prezent 250 de magazine, dintre care 40 proprii, iar restul deschise în parteneriat cu alte companii.

”Anul 2017 este unul foarte bun pentru Agro­land. Estimăm o creştere a cifrei de afaceri de 20% faţă de anul trecut. Deja am atins acest nivel de majorare al cifrei de afa­ceri, iar în mod tradiţional luna decem­brie nu are un impact asupra creşterii. Acest avans a fost susţinut de creşterea numărului de clienţi în magazine şi a valorii bonului me­diu. De asemenea, s-a redus contrabanda şi asta ne-a ajutat”, a spus antreprenorul Horia Cardoş.

Agroland, brand care a luat naştere în urmă cu 20 de ani şi care a ajuns în mai bine de 20 de judeţe cu reţeaua de magazine, comercializează pui de o zi, furaje pentru animale, hrană pentru animale de companie, produse pentru grădină, seminţe, dar şi piese pentru utilaje agricole. Cel mai mic magazin Agroland are 35 mp, în timp ce cel mai extins are 500 mp (Agroland Mega).

”Pentru anul viitor, ne-am propus să ajungem la afaceri de 30 de milioane de euro. În direcţia aceasta mergem. Climatul economic nu este foarte plielnic, dar aşa cum toate minunile durează trei zile, nici lucrurile negative nu durează foarte mult. Suntem optimişti, deşi foarte multe lucruri au impact asupra noastră. Am făcut un calcul şi am văzut că un milion de lei va fi anul viitor doar diferenţa de dobânzi şi de curs valutar. Evident că va urma o creştere de preţuri”, a explicat Horia Cardoş.

Horia Cardoş a intrat în afaceri în anii’90, având o agenţie imobiliară

Antreprenorul a intrat în afaceri în anii’90, având mai întâi o agenţie imobiliară, iar ulterior a ales să vândă, alături de un alt prieten, îngheţată importată. A urmat apoi, în 1996, o altă încercare, când a pus bazele unei firme de distribuţie de medicamente cu uz veterinar. De data aceasta a plecat la drum de unul singur, hotărât să facă o afacere pe cont propriu, după cum povestea anterior pentru Business Magazin. În primăvara anului 1997 a avut inspiraţia să includă în ofertă furajele pentru animale, iar primul magazin a fost deschis în Timişoara.

Magazinul avea 70 mp, iar pe rafturi erau aşezate în jur de 50 de produse. Magazinul şi-a adjudecat de la bun început circa jumătate din rulajul de furaje, al căror volum total în 1997 se plasa la circa 400 de tone. În acelaşi an, cifra de afaceri a fost de aproape 100.000 de euro.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW