web analytics
Sunteți aici

Doi antreprenori au pus pe picioare o reţea de 11 spălătorii complet automate. Investiţia într-o spălătorie variază între 25.000 şi 130.000 de euro

Antreprenorii Puiu Dârlea şi Florin Goron au ajuns la o reţea­ de 11 unităţi în mai multe oraşe din ţară şi o cifră de afa­ceri estimată pentru acest an de 650.000 de euro. Investiţia iniţială într-o spălătorie variază între 25.000 şi 130.000 de euro.

Povestea începe în 2002, când Florin Goron, un tânăr ajuns de­par­te de casă, împins de nevoie, în­cepe să spele maşini. Acolo a avut loc pri­mul contact cu indus­tria ”car wash”. Întors în ţară, şi-a folosit experienţa acu­mulată şi a deschis primul lanţ de spă­lătorii auto clasice, cu capital şi acţio­nariat integral românesc, în inima Tran­silvaniei, la Cluj-Napoca.

Florin Goron a devenit ulterior şi dealer al unui producător important de echi­pamente pentru industria ”car wash”. În contextul crizei de forţă de muncă a indetificat oportunitatea trans­for­mării spălătoriilor auto clasice în spă­lătorii auto self service, construind şi in­stalând astfel în 2012 prima spă­lă­to­rie auto self service.

”A urmat întâlnirea noastră şi deci­zia de a deveni producători şi nu revân­zători de echipamente. Şi astfel s-a năs­cut brandul jetPOINT. După construi­rea şi instalarea mai multor spălătorii, ideea francizării afacerii a venit natural”, povesteşte Puiu Dârlea, COO & co-fondator al spălătoriilor auto self service jetPOINT.

Acum jetPOINT este prezent în oraşe precum Cluj-Napoca, Sebeş, Haţeg, Bistriţa, Deva, Vaslui, Iaşi, Galaţi sau Brăila care găzduiesc una sau mai multe staţii. Prin parteneriate strategice, compania vizează deschiderea unui număr de 100 de unităţi în următorii cinci ani. Aceste spălătorii funcţionează pe baza unui sistem de carduri preîncărcate RFID.

Investiţia iniţială într-o spălătorie variază între 25.000 şi 130.000 de euro

Pentru a paria mai puternic pe ex­pan­siune, cei doi antreprenori au lansat în acest an şi sistemul de franciză, cău­tând să se extindă în alte oraşe mari şi me­dii din ţară precum Timişoara, Ora­dea, Hunedoara, Mediaş sau Satu Mare. Investiţia iniţială într-o unitate variază între 25.000 şi 130.000 de euro, sumă ce cuprinde şi capitalul circulant de lucru pentru primele luni de activi­tate. Taxa de franciză este de 2.000 de euro per boxă, cu o redevenţă lunară de 7,5% şi o contribuţie la bugetul de mar­keting de 0,5% din încasări. Contractul se încheie pe cinci ani.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW