Compania Safeway Fashion din Cluj-Napoca, deţinătoarea francizei de fashion Bossini pe piaţa locală, a deschis un magazin cu o suprafaţă de 200 mp în galeria Auchan Iris din Cluj-Napoca, ajungând în prezent la o reţea de 6 unităţi. Magazinul Bossini din Cluj-Napoca este al doilea ca mărime din ţară, după cel din Bistriţa, care are 220 mp.
Reţeaua Bossini deţine în prezent magazine în Cluj-Napoca, Alba Iulia, Târgu-Mureş, Satu Mare, Zalău şi Bistriţa, amplasate în mall-uri sau în centre comerciale mai mici. În acest an, compania a relocat două magazine, în spaţii mai mari, de până la 220 de metri pătraţi.
”Amenajarea unui magazin Bossini se ridică la 100.000 de euro, iar planurile, mobilierul şi toate detaliile se trimit de la francizor şi sunt respectate şi aplicate. În prezent, suntem în negociere pentru alte câteva locaţii şi sperăm că vom reuşi să mai deschidem încă un magazin până la finalul anului, însă avem în vedere o nouă inaugurare şi pentru primăvara anului viitor’’, a spus Sama Shakhshir, marketing manager Bossini din România.
Magazinul Bossini din Cluj se adreseaza intregii familii, sunt colectii destinate femeilor, barbatilor dar si copiilor (Bossini Kids), acest ultim departament fiind adus acum pentru prima oara in Cluj-Napoca. Imbracaminta este casual si smart casual, majoritatea hainelor fiind produse din bumbac 100%.
Viziunea și misiunea brandului Bossini este de a face din shopping o experiență fericită pentru întreaga familie, de unde și sloganul Bossini ”Be happy!” Mai mult, compania a lansat si noua colectie ”On The Go”. Urmand ultimele tentinde, culorile accent ale noii colectii sunt burgundy, mustar si navy. In cadrul acestei colectii, detaliile si imprimeurile unice ies in evidenta. Mai mult, pentru barbati sunt disponibile o gama larga de camasi, pulovere si geci calduroase , toate din fibre textile 100% natural.
”Suntem deschişi şi orientati puternic spre extindere, iar in momentul in care primim o ofertă potrivită din punct de vedere al traficului şi al ofertei financiare, o luam serios in considerare. Zonele vizate sunt cele regionale, din Transilvania, dar şi Bucureştiul este in plan. Am avut anul trecut incercari de intrare in capitala, insa locatiile nu s-au dovedit potrivite. Fiind prezenti in Romania din 2007, mizam inca de atunci pe o dezvoltare sustenabila, in conformitate cu cererea care exista pe piata pentru produsele noastre”, a spus Sama Shakhshir.
Compania Safeway Fashion, deţinătoarea francizei Bossini pe piaţa locală, a realizat anul trecut o cifră de afaceri netă de 4,4 mil. lei (circa 990.000 de euro), cu un număr mediu de 38 de angajaţi, potrivit site-ului Ministerului de Finanţe Publice. Compania estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 1 mil. euro.
Principalii competitori ai Bossini sunt H&M şi Zara
”In prezent piata retailului de fashion este intr-o continua dezvoltare. In special in Cluj unde se pune mare accent pe fashion, mai este loc de colectii noi si branding. Lumea este tot mai receptiva la noile trenduri, sunt acceptate mai usor si raspandite mai repede prin social media. Astfel, conceptul de fast fashion ajuta piata de imbracaminte sa se dezovlte si sa aiba mereu ceva nou pentru clienti. Brandurile care tin pasul cu aceste tendinte, pot sa isi formeze in permanenta clienti, care deja nu mai sunt atat de sensibili doar la pret. Daca ceea ce se ofera este deosebit si de o calitate buna, brandului ii sunt asociate aceste atribute si automat isi creaza o clientela fidela. Am putea spune ca principalii nostri competitori sunt H&M si Zara, care domina piata de altfel” a spus marketing managerul Bossini din Romania.
Compania are doi asociaţi, oamenii de afaceri Shakhshir Hadeel şi Shakhshir Basel. La nivel global, retailerul Bossini deţine 1.047 de magazine, în 32 ţări, din care peste 600 de unităţi sunt administrate în sistem de franciză, precum cele din România.