Producător clujean de cosmetice Farmec a ajuns la o reţea de 11 magazine Gerovital, după un an de la deschiderea primului magazin monobrand. Pentru deschiderile din acest an, compania a investit 500.000 de euro în amenajarea spaţiilor, achiziţionarea unor aparate de dermoanaliză, promovare şi training.

Compania din Cluj-Napoca mai deţine încă 8 magazine sub brandul Farmec la nivel naţional, iar cele 19 puncte de vânzare au înregistrat afaceri de peste 1 mil. euro în primul semestru din an.

”Acum un an, din dorinţa de a oferi consumatorilor noştri o experienţă de brand desăvârşită, am deschis primul magazin Gerovital din România, la Bucureşti. Au urmat alte două deschideri până la final de 2016 – Constanţa şi al doilea magazin din capitală. În 2017 am crescut acest număr până la 11 magazine proprii, din dorinţa de a transforma România într-o zonă a excelenţei în cosmetică, prin aducerea şi mai aproape de români a brandului Gerovital. Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară. Astfel, pentru 2018 am planificat inaugurarea altor 8 magazine de brand Gerovital”, a spus Mircea Turdean, director general al Farmec.

Magazinele Gerovital sunt amplasate în centrele comerciale, iar magazinele Farmec sunt localizate în zonele centrale ale oraşelor. Expansiunea masivă a magazinelor în primul an face parte din strategia de extindere naţională a companiei clujene. Suprafaţa totală a magazinelor Gerovital este de 400 de mp. Valoarea medie a coşului de cumpărături în magazine a înregistrat o creştere cu 25%.

Cele mai mari vânzări sunt înregistrate de spaţiul comercial din Veranda Mall din Bucureşti, inaugurat în noiembrie 2016. În cadrul tuturor spaţiilor Gerovital, vizitatorii au la dispoziţie produse din gamele Gerovital şi Aslavital. În topul celor mai vândute game se află Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 DermaĂ Premium Care, prima linie premium din portofoliul companiei, clasamentul preferinţelor românilor fiind completat de gama Gerovital Equilibrium.

Afaceri de aproape 200 mil. lei anul trecut

În magazinele companiei clujene consumatorii pot avea acces la teste de dermoanaliză pentru a stabili nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum şi gradul de pigmentare al pielii, care ajută la stabilirea tipului de ten. Farmec este singurul producător român din top zece cei mai mari jucători din piaţa de profil, cu afaceri care au ajuns anul trecut la 196,7 mil. lei, un avans de peste 14%, cu un profit de aproape 15 mil. lei şi 657 de angajaţi.

Articole similare

Lasă un răspuns