Reţeaua de benzinării MOL a inaugurat două unităţi la Buşteni şi Raşnov, ajungând la 210 staţii de carburanţi pe piaţa locală. În cele două noi staţii este implementat conceptul Fresh Corner, adică zone cu alimente proaspete. Astfel, MOL are acum 67 de staţii tip Fresh Corner în România.
Recent, reprezentanţii MOL România spuneau că, pană la sfarşitul anului, compania vrea să ajungă la 100 de benzinării tip Fresh Corner pe piaţa locală. Dacă, pentru construcţia unei benzinării clasice, investiţia este de peste 1 milion de euro, nivelul investiţiei pentru o staţie cu Fresh Corner este diferit în funcţie suprafaţa totală şi de dotări, fiind necesare aparate de cafea, cuptoare, frigidere şi alte echipamente.
În general, staţiile de acest tip aduc venituri cu circa zece procente mai mari decat cele clasice. Fresh Corner este un concept introdus în 2015. MOL optează pentru conceptul de Fresh Corner atat pentru deschideri de la zero (de tip greenfield), cat şi pentru remodelarea unor spaţii deja existente (benzinării clasice).
Anul trecut MOL România a avut profit de 34 mil. euro
Dincolo de partea gastro din staţiile Fresh Corner, MOL România are 37 de staţii cu spălătorii auto şi 86 de staţii dotate cu rezervoare de GPL. MOL România Petroleum Products, compania prin care este operat lanţul de benzinării MOL, şi-a dublat profitul anul trecut şi a ajuns la un rezultat net de 153 mil. lei (34 mil. euro). Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 7%, pană la 4,7 miliarde de lei. Numărul mediu de angajaţi a fost anul trecut de 213.