web analytics
Sunteți aici

Vitacom Cluj vrea ca 10% din business să vină de pe pieţele externe

Importatorul şi distribuitorul de electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca, controlat de Vasile Andrei Vita, prezent de 26 de ani pe piaţa locală, mizează pe o creştere a vânzărilor la export, până la 10% din totalul cifrei de afaceri.

Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de 42,5 mil. lei (9,5 mil. euro), iar după primul semestru al acestui an vânzările Vitacom au ajuns la 4,6 mil. euro, mai mult cu 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pentru acest an, Vitacom şi-a bu­getat o creştere de peste 20% a afa­cerilor fa­ţă de anul 2016. Vitacom este prezentă pe toate ca­nalele de distribuţie (piaţa tradiţi­o­na­lă, key account, online, prin magazine pro­prii şi export.

”Vom încheia primele trei trimestre din 2017 cu o creştere de 15% a afacerilor, faţă de aceeaşi pe­rioa­dă a anului trecut, în grafic cu ce am bu­getat. Dacă în prezent pon­de­rea vân­zărilor la export este de 7-8% din totalul cifrei de afaceri, vrem ca pe viitor 10% din business să vină de pe pie­ţele ext­erne”, a spus Vasile Andrei Vita, direc­to­rul general al companiei Vitacom Elec­tro­nics.

Vitacom importă şi distribuie diverse produse electronice, de la cabluri şi conectori, baterii, acumulatori, âncărcătoare GP, componente şi piese de schimb electronice, la electrice şi IT, accesorii pentru electrocasnice, sisteme de securitate, sisteme şi accesorii audio-video, telecomenzi şi sisteme de navigaţie GPS. În portofoliul companiei se găsesc peste 15.000 de articole.

Vitacom exportă produsele Well şi Chrome în Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Estonia, Grecia, Cipru, Spania, Portu­ga­lia, dar şi in Germania, potrivit unor in­for­maţii furnizate anterior de com­panie. Compania a ajuns în prezent la aproximativ 100 de angajaţi, peste 100 de aplicanţi fiind intervievaţi în primele şase luni din acest an. Până la finalul anului, Vitacom are în plan să mai recruteze încă aproximativ 15 oameni.

La inceputul anului 2016, Vitacom a demarat dezvoltarea unui proiect intern, Academia Vitacom, care are ca scop principal progresul angajaţilor companiei. Noii angajaţi işi incep cariera la Vitacom parcurgând un program de inducţie, care serveşte drept instruire pentru ocuparea postului. Academia Vitacom are la bază şi conceptul de dezvoltare profesională a angajaţilor, prin training-uri special formate in acest scop.

Tot în 2016, Vitacom a demarat un program de internship, de care au beneficiat studenţi din Cluj-Napoca. Recent, Vitacom a organizat la Cluj-Napoca a patra ediție a ”Consumer Electronics and Accessories Resellers Conference” (CEARC), sub sloganul ”Autostrada afacerilor profitabile”.

Comerţul online din România ar putea depăşi in 2017 nivelul de 2,5 miliarde euro

Comerţul online din România a inregistrat in 2016 cea mai mare creştere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu faţă de media europeană, de 15%, şi ar putea depăşi in 2017 nivelul de 2,5 miliarde euro, potrivit Asociaţiei Română a Magazinelor Online (ARMO), care citează Raportul european privind comerţul electronic publicat recent de organizaţia Ecommerce Europe. Anul trecut, comerţul electronic a totalizat 2,05 miliarde de euro in România, estimările pentru 2017 indicând un avans de 24%.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW