Compania Ferma Honigberg, producătorul mărcii de muş­tar Crenvurştilă, deţinută de familia Jinga din Braşov, a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproa­pe 4,3 milioane de lei (950.000 de euro), arată datele de pe site-ul Minis­terului de Finanţe.

Ferma Honigberg este deţinută de familia Jinga şi a fost înfiinţată în anul 2009. Brandul Crenvurştilă din Braşov a luat naştere în anul 1995, în Braşov, iar în 2009, după ce a fost în portofoliul mai multor societăţi, a trecut sub ”umbrela” firmei Ferma Honigberg, conform datelor de pe site-ul companiei.

Reţeta după care este făcut astăzi muştarul a fost creată în anul 1990, iar prima fabrică unde a fost produs muştarul Crenvurştilă a fost în Săcele, lângă Braşov. Ferma Honigberg a avut anul trecut un profit net de 113.000 lei, aproape dublu faţă de anul precedent, fiind realizat cu ajutorul a circa 20 de salariaţi, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

Românii consumă anual circa nouă milioane de kilo­grame de muştar

Crenvurştilă concurează pe piaţă cu giganţi precum Unilever sau Orkla sau cu jucători precum Contec Foods, producătorul brandului de muştar Olympia deţinut de cetăţeanul de origine turcă Aifun Suliman. Românii consumă anual circa nouă milioane de kilo­grame de muştar, ceea ce echivalează cu circa 1,5 borcane pe an per capita, în valoare de 77 mil. lei, potrivit datelor oferite anterior de compania de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung.

 

Articole similare

Lasă un răspuns