Lanţul de magazine de tip cash & carry Selgros va deschide vineri la Bistriţa cea de-a treia unitate pe format mic, cu o suprafaţă de 4.000 mp. Anul trecut, Selgros a inaugurat primele două magazine din ţară pe acest format, în Alba Iulia şi Târgu-Mureş.
”Magazinul de la Bistriţa este al treilea în format compact din ţară. Succesul de care se bucură magazinele similare din Târgu-Mureş şi Alba Iulia ne dă încredere că şi bistriţenii vor aprecia calitatea şi prospeţimea oferite de Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, CEO al Selgros Cash & Carry România.
După cele două deschideri de anul trecut, Selgros a ajuns la 21 de magazine în România, astfel că unitatea din Bistriţa ar fi a 22-a. Compania a intrat pe piaţa locală în anul 2001 şi a fost una dintre cele mai prudente reţele în ceea ce priveşte expansiunea, având doar 21 de magazine în România după 16 ani de prezenţă.
Prezenţi de 16 ani pe piaţă
Compania este prezentă în oraşele mari ale ţării, de regulă în reşedinţele de judeţ. Spre deosebire de lanţurile de magazine de tip hipermarket, supermarket sau discount care merg către clientul final, reţelele cash & carry se adresează revânzătorilor – micilor comercianţi – şi jucătorilor din HoReCa. Pe piaţa din România sunt active doar cele două reţele moderne de tip cash & carry, Metro Cash & Carry fiind prezent din 1996, iar Selgros din 2001.