14.7 C
Cluj-Napoca
duminică, octombrie 6, 2024
Google search engine
AcasăLOCURI DE MUNCĂSykes angajează peste 100 de oameni la Cluj-Napoca, Oradea şi Sibiu

Sykes angajează peste 100 de oameni la Cluj-Napoca, Oradea şi Sibiu

Furnizorul de soluţii de management şi servicii BPO Sykes Enterprises Eastern Europe are disponibile în prezent peste 100 locuri de muncă pentru funcţionari informaţii clienţi, în birourile din Cluj-Napoca, Oradea şi Sibiu, potrivit site-ului Agenţiei Judeţene Pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj. Compania avea la finalul anului trecut un număr mediu de 1.120 de angajaţi, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Grupul american Sykes a intrat pe piaţa locală în anul 2010, cu un spaţiu de 1.800 mp închiriat în clădirea de birouri Sigma Center din Cluj, dezvoltând proiecte pentru compania Samsung. Sykes a ajuns în prezent la patru unităţi de lucru pe piaţa locală (două în Cluj-Napoca şi câte una în Sibiu şi în Oradea).

În 2016, afacerile Sykes Enterprises Eastern Europe, compania care controlează brandul local Sykes, au ajuns la 89 mil. lei (19,8 mil. euro), în creştere cu 42% faţă de anul anterior, iar profitul net a trecut de 11 mil. lei (2,5 mil. euro), potrivit site-ului Ministerului Finanţelor. Sykes Enter­prises, cu sediul în Statele Unite, deţine 65 de centre de relaţii cu clienţii distribuite în 23 de ţări şi peste 54.000 de angajaţi, care oferă suport tehnic şi informaţional în mai multe limbi străine.

Cele mai mari zece companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de aproape 900 de milioane de lei (peste 196 mil. euro) şi au împreună circa 10.000 de angajaţi, arată datele de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului. Printre cele mai mari companii după valoarea cifrei de afaceri se numără Computer Generated Solutions (CGS), Stefanini, Xerox şi Sykes.

Un angajat al unui call-center, care oferă servicii doar în română, poate câştiga până la 2.000 de lei

În companiile cu activităţi de call-center lucrau 19.000 de angajaţi la finalul anului 2016, de patru ori mai mulţi faţă de 2008, sectorul fiind astfel printre cele mai efervescente de pe piaţa muncii. Un angajat într-un departament de call-center, care oferă servicii doar în limba română, poate câştiga un salariu de până la 2.000 de lei, însă venitul poate varia dacă candidatul cunoaşte şi o limbă străină rară „exotică“, precum olandeza sau daneza, depăşind şi 1.000 de euro pe lună, potrivit informaţiilor din piaţă.

 

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments