Producătorul de lactate FrieslandCampina România a investit 1,3 mil. euro într-o nouă linie de producţie a brânzei telemea în fabrica din localitatea Baciu, de lângă Cluj-Napoca, cu o capacitate maximă de 350 de tone. În urma finalizării investiţiei, centrul de producţie pentru brânzeturi FrieslandCampina din Baciu, unde sunt produse trei tipuri de telemea, şi-a triplat capacitatea.
FrieslandCampina România alocă anual 3 mil. euro pentru proiecte ce presupun eficentizarea şi creşterea capacităţilor de producţie în fabricile din Cluj şi Mureş, optimizarea proceselor de fabricaţie şi dezvoltarea de noi produse sub principalul brand din portofoliu, Napolact.
Portofoliul companiei FrieslandCampina România cuprinde 8 branduri din zece categorii de produse (Napolact, Frico, Milli, Oke, Campina, Chocomel, Completa şi Dots). Ponderea ce mai mare în portofoliul FrieslandCampina România o au produsele Napolact (54%), Mili (13%) şi Oke (14%).
Afaceri de 331 mil. lei în 2016
FrieslandCampina România a înregistrat la finalul anului trecut afaceri de 331 milioane de lei și a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții extensiv în cele două fabrici din Cluj și Mureș. Creșterea rezultatelor comerciale a avut la bază orientarea consumatorilor către produse cu rețete simple, apropiate de modul tradițional de fabricație și cu un nivel calitativ ridicat, ceea ce s-a concretizat în creșterea volumelor brandului Napolact.