Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant din Cluj-Napoca a realizat ȋn primul semestru afaceri de 6,8 mil. lei (aproximativ 1,5 mil. euro), în creştere cu 15% faţă de perioada similară a anului trecut. Pentru anul în curs compania ȋşi păstrează prognoza de creştere de 10%, aşteptându-se ca businessul să ajungă la circa 11,5 mil. lei ( 2,5 milioane de euro).
”Referitor la planurile pentru a doua jumătate a anului, pregătim lansarea unei noi game, cu produse care nu au existat pȃnă acum ȋn portofoliul Cosmetic Plant şi care sunt destinate unui public nou pentru compania noastră”, a spus Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.
Ȋn ceea ce priveşte exporturile, cel mai important progres a avut loc ȋn Ungaria, unde vȃnzările au crescut cu aproximativ 40% faţă de primul semestru din 2016, ca urmare a listării produselor companiei ȋn farmaciile independente, în lanţuri de farmacii sau la alţi distribuitori.
Ȋn următoarea perioadă, clujenii de la Cosmetic Plant îşi concentrează atenţia pe implementarea unui proiect de retehnologizare ȋnceput anul acesta şi finanţat ȋn totalitate din resurse proprii. Compania şi-a propus achiziţionarea unui nou utilaj automat, care ar urma să eficientizeze şi să dinamizeze procesul de producţie.