5.7 C
Cluj-Napoca
marți, octombrie 8, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALPegas a lansat colecția de biciclete electrice în cadrul Festivalului Electric Castel...

Pegas a lansat colecția de biciclete electrice în cadrul Festivalului Electric Castel de la Bonţida

Atelierele Pegas, compania care a readus la viaţă în 2012 brandul ro­mânesc de biciclete cu acelaşi nume, a lansat  o colecţie de biciclete şi vehicule electrice în cadrul Festivalului Electric Castel, care are loc între 12 şi 16 iulie în localitatea Bonţida, de lângă Cluj-Napoca.

Astfel, pe lângă biciclete, compania intră pe două segmente noi de piaţă cu trotineta electrică Scandal sau longboard-ul electric Scandal. De la relansarea bran­dului, în 2012, Atelierele Pegas au venit pe piaţă cu 19 noi modele pentru toată familia. Până în prezent, peste 20.000 de biciclete din noile colecţii Pegas au ajuns la clienţi din ţară şi din Europa.

”Colecţia electrică pe care Atelierele Pegas o propune încearcă să acopere cât mai multe zone din activitatea zilnică a oamenilor şi doreşte să combine aspectul util cu cel plăcut”, a spus Andrei Botescu, cofondatorul Ate­lierelor Pegas. O bicicletă Pegas costă aproximativ 1.100-1.300 de lei.

Proiectarea şi prototipurile bicicletelor se realizează în atelierul Pegas, pe când cadrele se produc în Taiwan, ţară care deţine cea mai mare industrie de biciclete la nivel mondial, butucii în Japonia şi Cehia, în Italia jantele iar în Germania alte componente, în timp ce în România şi Ungaria se face asamblarea. Pe viitor, acţionarii vor să producă Pegas pe piaţa locală, poate chiar în fosta fabrică ce funcţiona înainte de ’89.

Vor să ajungă la 100 de magazine (proprii şi partenere) în cinci ani

În octombrie 2015 în acţionariatul proiectului Pegas a intrat Network One Distribution, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de distribuţie IT&C, controlat de Iulian Stanciu. Acest parteneriat este menit să accelereze dezvoltarea la nivel naţional şi internaţional a brandului Pegas.

Acţionarii Pegas vor să continue dezvoltarea brandului în două direcţii – retail şi producţie. În retail vor să meargă în franciză în ţară datorită varietăţii de modele şi accesorii. Ambiţia lui Andrei Boţescu este să ajungă la 100 de magazine (proprii şi partenere) în cinci ani. În producţie el vorbeşte de relansarea producţiei în România.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments