Berea Ursus Untold, apa minerală I Am Electric de la Perla Harghitei sau etichetele sticlelor de Coca-Cola care integrează brăţări Untold, sunt doar câteva dintre lansările cu care marii jucători din piaţa băuturilor vor să atragă consumatorii la două dintre cele mai importante două festivaluri de muzică din România, Electric Castle şi Untold. Cele două festivaluri aşteaptă în acest an peste 400.000 de participanţi.
Primul festival important care are loc în acestă perioadă este Electric Castle, fiind urmat de Untold, 3-6 august, tot la Cluj şi de Summer Well, între 12 şi 13 august, lângă Bucureşti. Weekend-ul trecut a avut loc un alt eveniment, Neversea, la Constanţa. În total, aceste festivaluri atrag peste 600.000 de oameni şi au împreună bugete de investiţii în organizare de 15- 20 de milioane de euro, conform estimărilor din piaţă.
Producătorii de băuturi au simţit potenţialul pe care îl au aceste festivaluri şi au lansat produse dedicate pentru a atrage şi de a fideliza consumatorii, dar şi de a se diferenţia de concurenţă. De exemplu, Ursus Breweries, partener în cadrul unor festivaluri precum Neversea sau Untold, a lansat o ediţie limitată a berii Ursus numită Ursus Untold.
Perla Harghitei a schimbat unele etichele cu cele cu sigla I Am Electric
Aceasta este disponibilă pe timpul verii, în perioada iunie-august în reţelele de comerţ modern şi tradiţional din marile oraşe din ţară, precum şi la festivalul Untold. Tot pentru festivalul Untold, Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a integrat anterior brăţări inscripţionate cu Untold în etichetele sticlelor de Coca-Cola, în timp ce pe dozele de Coca-Cola este inscripţionat Electric Castle. Un alt jucător partener al Electric Castle este Perla Harghitei care a schimbat unele etichele ale apei minerale cu cele cu sigla I Am Electric.
Sursa: Ziarul Financiar