web analytics
Sunteți aici

Retailerul de bricolaj Hornbach vrea să deschidă magazin în Cluj-Napoca

Retailerul german de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach, prezent de zece ani pe piaţa locală, are în plan să mai deschidă încă cel puţin trei magazine, pe lângă cele şase deja existente, una dintre locaţii fiind Cluj-Napoca.

”Vrem să mai deschidem magazine la Cluj-Na­poca, Iaşi, Constanţa, dar şi în alte oraşe în curs de dezvoltare. Dacă lucrurile s-ar schimba şi dacă am avea o infrastructură bună, am face şi mai multe investiţii. Noi nu mizăm pe o expansiune alertă, ci mai degrabă vrem să creştem sănătos, treptat. Am constatat că, pentru noi, este foarte benefic să deschidem în lunile de vară, a spus Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Acesta a mai spus că expansiunea este limitată de preţurile mari ale terenurilor, motiv pentru care este nevoie de o selecţie riguroasă înainte de alegerea unui teren pentru a dezvolta ulterior un magazin. Hornbach deţine în România cele mai mari magazine de materiale de construcţii ca suprafaţă, în condiţiile în care competitorii au suprafeţe sub 20.000 de metri pătraţi per unitate. Magazinele Hornbach au o suprafaţă de 23.000 de metri pătraţi fiecare, cu excepţia celui din Sibiu, care se întinde pe 12.000 de metri pătraţi.

Hornbach a avut anul trecut în România afaceri de 636,8 milioane de lei (141,5 milioane de euro). Din planurile Hornbach face parte şi inaugurarea magazinului online, a cărui lansare este prevăzută pentru prima jumă­tate a anului 2018. Prin platforma de cum­pă­rături online, compania urmăreşte să aco­pere zone geografice în care nu este prezentă prin magazine fizice. În prezent, Hornbach are trei magazine în Bucureşti şi Ilfov (în Berceni, Militari şi Baloteşti), şi încă trei în restul ţării, în Braşov, Timişoara şi Sibiu.

Hornbach deţine 156 de magazine în nouă ţări din Europa

În zece ani, de când este prezent în România, Hornbach a investit în total 145 de milioane de euro. În prezent, retailerul are pe piaţa locală 730 de angajaţi. Grupul german Hornbach a fost înfiinţat ca o afacere de familie în 1877 şi deţine în prezent 156 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit în nouă ţări din Europa. În România, retailerul a intrat în 2007, când a inaugurat magazinul din Berceni. Printre competitorii Hornbach în România, se numără Dedeman, Leroy Merlin, BricoDepot.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW