Banca Transilvania a lansat, împreună cu companiile Mondaine, Oberthur Technologies şi Mastercard, ceasul BT contactless, un instrument de plată care poate înlocui cardul la cumpărături, în ţară şi în străinătate.
Ceasurile sunt produse de compania elveţiană Mondaine, iar pentru varianta BT contactless sunt disponibile trei modele: Clasic-Ladies, Clasic-Men si Premium-Unisex. În funcţie de model, costul este între 1.090 şi 1.690 de lei. Ceasul BT contactless funcţionează ca un card bancar prin accesul la contul curent în lei deschis la Banca Transilvania.
Ceasul functioneaza pe baza tehnologiei contactless, lansata in premiera in Romania de MasterCard, care le permite utilizatorilor sa plateasca mai repede si mai sigur. Lansarea ceasului contactless se inscrie in politica Mastercard de a creste rata de acceptare a tehnologiei contactless in randul romanilor si de a le pune la dispozitie un ecosistem diverisificat de sisteme de plata.
În 2016, Banca Transilvania a lansat brăţara contactless, alte soluţii digitale oferite de bancă fiind facilităţile automatelor de plăţi, opţiunea deschiderii online a unui cont bancar, autentificarea prin parolă unică pentru tranzacţiile online cu cardul sau robotul Livia, care interacţionează cu clienţii folosind Facebook Messenger sau Skype.
Designul ceasurilor a fost inspirat de cel al ceasului gărilor elveţiene
Designul ceasurilor a fost inspirat de cel al ceasului gărilor elveţiene, iar din 1986 a fost lansată o întreagă colecţie. Oberthur Technologies este o companie de servicii şi soluţii de securitate a plăţilor pentru bănci şi instituţii financiare. MasterCard, furnizor de tehnologie în industria globală de plăţi, este prezent în peste 210 ţări şi teritorii şi iniţiatorul tehnologiei contactless în România.