Retailerul franco-belgian Cora a lansat magazinul virtual cora.ro şi la Cluj-Napoca, al treilea oraş după Bucureşti şi Constanţa, unde clienţii pot achiziţiona produse online.
Comanda la domiciliu este livrată în schimbul sumei de 15 lei, iar livrarea produselor se face atât în municipul Cluj-Napoca, cât şi în localităţile Borhanci, Făget, Sânnicoară, Apahida, Luna de Sus, Florești, Tăuți, Gilău, Baciu, Dezmir, Chinteni, Feleacu.
”Magazinul virtual cora.ro se bucură de succes, am lansat acest serviciu la Bucureşti şi îl extindem în toată reţeaua, în prezent fiind rândul clujenilor să experimenteze comerţul online. Clujul este foarte important pentru noi, cu oameni întreprinzători, oraşul se dezvoltă rapid, era firesc să lansăm şi aici cora.ro“, a spus Thierry Destailleur, directorul general al Cora România.
Retailerul franco-belgian este prezent pe piaţa locală din anul 2003, grupul operând în prezent 11 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe din ţară. În 2013, Cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România. În prezent, reţeaua punctelor coraDrive a fost extinsă la nivelul celor patru magazine din Capitală.
Afaceri de 1,7 mld. lei în România
Cora România, care mai deţine pe piaţa locală o reţea de doar 11 hipermarketuri, a finalizat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 1,7 mld. lei (387,5 mil. euro). Pierderea a fost de aproape 40 mil. lei (9 mil. euro) şi cu un număr mediu de 4.779 de angajaţi, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice. Lanţul de hipermarketuri Cora din România aparţine companiei Romania Hypermarche SA, care este parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, prezent în Franţa, Belgia, Luxemburg şi România