web analytics
Sunteți aici

Băimărenii de la Quickmobile au ajuns la afaceri de 46 mil. euro din retail şi distribuţie

Grupul Quickmobile, format din companiile Electro Mobile (retail) şi Electro Distribution (distribuţie), deţinut de antreprenorii Tudor şi Angela Ţiboc din Baia Mare, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 46 mi­lioane de euro, în creştere cu aproape 50% faţă de 2015, peste jumătate din venituri fiind generate de zona corporate. Cumulat, în 2015, afacerile grupului s-au situat la 31,2 milioane euro.

”Am crescut consistent faţă de 2015 şi ne-am menţinut nivelul de profitabilitate în condiţiile în care 2016 a fost un an extrem de activ, cu investiţii masive în lărgirea gamei de produse comercializate, cu un proces complex de rebranding pe care l-am dus la bun sfârşit în timp record şi cu lansarea noului magazin Quickmobile, transformat total”, a spus Tudor Ţiboc, directorul general al grupului Quickmobile.

Businessul de distribuţie, operat prin intermediul companiei Electro Distribution, a generat 24 milioane de euro anul trecut, în timp ce restul veniturilor grupului au provenit din vânzările realizate prin firma Electro Mobile, care administrează atât magazinele online – quickmobile.ro (pentru România) şi quickmobileshop.com (pentru pieţele externe) – cât şi reţeaua de magazine fizice.

”Anul trecut s-au văzut, poate, cel mai bine, toate eforturile noastre canalizate spre online. Magazinul Quickmobile.ro a generat vânzări aproape de două ori mai mari faţă de toate cele 15 magazine fizice Quickmobile la un loc, deşi vorbim de magazine premium situate în locaţii de top”, a afirmat Ţiboc.

Magazinul online destinat pieţei locale a generat anul trecut circa 14 milioane de euro, în timp ce reţeaua de magazine fizice a înregistrat vânzări totale de 8 milioane de euro. Valoarea medie a coşului de cumpărături online s-a situat la 200 euro în 2016, în scădere cu 20% comparativ cu anul anterior.

Cele mai multe comenzi online au fost plasate din Bucureşti, Cluj-Napoca şi Baia Mare, oraşul în care se află sediul central al Quickmobile. În ceea ce priveşte vânzările din retailul clasic, cele mai multe au fost înregistrate în Cluj-Napoca, urmate de Capitală şi Baia Mare.

”Cele mai cumpărate produse tech de către români în 2016 au fost smartphone-urile, cu  Galaxy J5 2016 Dual Sim de la Samsung în top – urmate de Xiaomi Mi 4C. Însă, surpriza anului pentru noi a fost creşterea fantastică pe gadget-uri. Cererea pentru braţări fitness, dispozitive de redare a conţinutului multimedia online, drone, roboţi sau produse smart-home, s-a majorat cu 150% anul trecut, faţă de 2015”, a spus directorul general Quickmobile.

Comercializează peste 5.000 de produse

Oferta quickmobile.ro numără peste 5.000 de produse, din care 800 sunt telefoane mobile şi tablete, 500 sunt gadget-uri, iar  3.700 sunt accesorii. Oferta de produse a ajuns la un total de 212 brand-uri tech şi lifestyle, precum Garmin, Harman Kardon, Xiaomi sau Polaroid, din care 30%  au fost atrase în ultimul an. Până la finalul anului, compania si-a propus ca numărul de telefoane inteligente şi tablete disponibile pe Quickmobile.ro să depăşească 1.000 de produse.

QuickMobile, grup fondat în urmă cu 11 ani de Tudor şi Angela Ţiboc din Baia Mare, s-a diferenţiat pe piaţă prin oferta de gadgeturi mai mare faţă de cea a majorităţii celorlalţi retaileri, produse care sunt achiziţionate direct de la distribuitori ai unor branduri precum Apple, Samsung, BlackBerry sau HTC din alte ţări, precum Germania.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW