BestKids, unul din cele mai mari magazine online de jucării, jocuri şi articole pentru copii din România, a inaugurat primul magazin fizic în Platinia Shopping Center din Cluj-Napoca, în urma unei investiţii de peste 50.000 euro.

”Deschiderea unui magazin offline a venit pe de o parte ca o provocare, iar pe de altă parte ca o completare şi extindere a ceea ce am construit 10 ani în online. Prin magazinul BestKids încercăm să oferim clienţilor noştri suport şi consultanţă pentru alegerea celor mai bune produse de pe piaţă. Interacţiunea cu clienţii este cel mai important aspect şi ne dorim ca prin deschiderea magazinelor BestKids să reuşim să fim mai aproape de aceştia. Este modul de a le cunoaşte dorinţele şi interesele în materie de produse pentru copii”, a spus George Şerban, director general BestKids.

Magazinul va fi ca un loc de joacă, unde vor putea fi testate, dar şi cumpărate jucăriile care până acum erau disponibile doar online. Noul magazin BestKids vine în completarea platformei online şi îşi propune să ofere clienţilor suport si consultanţă pentru alegerea produselor. De asemenea, în magazin, clienţii vor avea posibilitatea de a comanda direct de pe site produsele care nu sunt disponibile în stocul magazinului fizic, prin intermediul unor ecrane tactile amplasate în showroom.

Piaţa locală de jocuri şi jucării se ridică la 160 mil. euro

Piaţa de jocuri şi jucării din România este evaluată la aproximativ 160 de milioane de euro, fără să fie luate în calcul cifrele generate de jocurile pe calculator sau console, fiind un domeniu în continuă dezvoltare, cu o extindere foarte bună şi în mediul online, unde românii au început să facă tot mai des achiziţii, se arată într-o analiză a BestKids. Retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 3,6 mi­lioane de euro, iar în primul tri­mestru al anului 2017 a ajuns la 0,7 mi­lioane de euro.

Articole similare

Lasă un răspuns