Producătorul de cosmetice Farmec a deschis primul magazin Gerovital din Ardeal, la Cluj-Napoca, în incinta centrului comecial Platinia. Noul magazin deschis de Farmec la Cluj are o suprafaţă de 40 mp, iar investiţia în proiectare, design şi amenajare se ridică la 240.000 de lei (peste 53.000 de euro).
Farmec deţine în prezent o reţea de cinci magazine Gerovital pe piaţa locală, 2 unităţi la Bucureşti şi câte o unitate la Constanţa, Craiova şi Cluj-Napoca. Compania mai deţine încă 8 magazine operate sub brandul Farmec în Cluj-Napoca, Timişoara, Arad, Târgu Mureş, Sibiu, Constanţa, Braşov şi Bucureşti. În străinătate compania a deschis, în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital, în Italia, Spania, Ungaria, Franţa şi Grecia.
”Clujul a fost punctul nostru de plecare, iar de-a lungul anilor comunitatea locală ne-a susţinut mereu, iar acum avem un motiv în plus de a ne arăta aprecierea pentru toţi iubitorii brandului Gerovital, cea mai cunoascută marcă a companiei Farmec, la nivel naţional şi internaţional”, a spus Mircea Turdean, director general Farmec Cluj.
Conform datelor agenţiei de cercetare de piaţă Nielsen, citate de reprezentanţii Farmec, Gerovital s-a menţinut şi în anul 2016 în poziţia de lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piaţă de 23,3%), cât şi pe cel de îngrijire a firului de păr (cu o cotă de piaţă de 25,9%).
Afaceri de aproape 44 mil. euro anul trecut
Compania Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane de euro), în creştere cu 14% faţă de anul precedent. Pentru 2017, producătorul clujean de cosmetice estimează afaceri în creştere cu peste 10%, faţă de anul trecut.