Dezvoltatorul imobiliar Oasis Retail & Development Consulting, controlat de doi oameni de afaceri din Sibiu, Klaus Reisenauer şi Kurt Wagner, va deschide pe 6 aprilie prima fază a proiectului Prima Shops din Oradea, un parc de retail de 10.000 de metri pătraţi construit cu o investiţie totală de 12 milioane de euro.
Prima fază a complexului comercial are 5.000 de metri pătraţi, urmând ca a doua, adică alţi 5.000 de metri pătraţi, să fie inaugurată în toamnă. Lucrările la cea de-a doua etapă au fost deja demarate. Investitorii au anunţat în trecut că noua galerie comercială va avea în total între 20 şi 25 de magazine.
Chiriaşii anunţaţi până acum în Prima Shops Oradea sunt retailerul de modă Takko Fashion, cu 500 de metri pătraţi, lanţul de încălţăminte CCC, cu 630 de metri pătraţi, Pepco şi Deichmann, cu 500 de metri pătraţi fiecare. Şi retailerul electro-IT Flanco va inaugura un magazin în noul centru comercial, tot cu circa 500 de metri pătraţi. Astfel, împreună, cei cinci chiriaşi ocupă 2.630 de metri pătraţi, adică mai mult de jumătate din totalul primei faze.
Oasis Retail & Development Consulting, care mai are pe piaţa locală parcuri de retail în Roman, Reghin, Făgăraş, Tecuci, Mangalia, Botoşani, Giurgiu şi Râmnicu Vâlcea, alături de 12 magazine închiriate de Lidl, a demarat lucrările la Prima Shops în octombrie anul trecut. În apropierea parcului de retail este deschis de doi ani un hipermarket Kaufland cu o suprafaţă de 5.500 de metri pătraţi, astfel că noua dezvoltare va completa oferta pentru clientela formată în acea zonă.
Peste 70 de proiecte finalizate pe o suprafaţă de 1,5 milioane de metri pătraţi de teren
Oasis Retail & Development Consulting, firmă înfiinţată în 2012, are la activ peste 70 de proiecte finalizate pe o suprafaţă de 1,5 milioane de metri pătraţi de teren. Compania dezvoltă sub brandurile Prima Shops şi Family Center. Acţionari sunt doi oameni de afaceri din Sibiu, Klaus Reisenauer şi Kurt Wagner, cu experienţă de 20 de ani în domeniul dezvoltării de centre comerciale, fiind implicaţi în dezvoltarea de retail atât pe piaţa locală, cât şi în Europa Centrală şi de Est.