Lanţul de restaurante cu servire rapidă Salad Box, dezvoltat de patru antreprenori din Cluj, şi-a propus să finalizeze anul 2017 cu o cifră de afaceri cuprinsă între 25 şi 30 de milioane de euro, după ce anul trecut clujenii au ajuns la 22 de milioane de euro.
”Vrem să depăşim 25 de milioane de euro cifră de afaceri, până la 30 de milioane de euro. Nu mai introducem branduri noi în portofoliu în 2017, urmând ca la sfârşitul anului să decidem dacă renunţăm la unele branduri pe care le avem (şapte în total – n. red.) sau dacă aducem altele noi”, a spus Dan Isai, CEO al Salad Box.
Printre ambiţiile acţionarilor Salad Box se numără acapararea unei cote de 50% din tot ceea ce înseamnă food court în România până la sfârşitul lui 2018, Dan Isai precizând că zona care cuprinde oferta de mâncare a devenit cel puţin la fel de importantă în mall ca magazinele de modă. În prezent, în afară de două malluri (Coresi Braşov şi un altul din Bacău) Salad Box este prezent în toate centrele comerciale din ţară.
Compania controlată de Dan Isai are în prezent 50 de restaurante în România, iar targetul e să ajungă la 70 până la finalul anului viitor, prin noi deschideri în clădiri de birouri sau locaţii stradale. De asemenea, în Budapesta funcţionează şapte locaţii, cărora li se vor adăuga alte trei până la acelaşi termen. Compania va inaugura saptamana acesta o unitate în Londra, iar luna viitoare, o alta în Miami. În plus, unul dintre brandurile Salad Box există şi pe continentul african, în Algeria.
Salad Box are printre competitori pe piaţa locală McDonald’s şi KFC. În jur de 70% din spaţiile Salad Box sunt operate de francizaţi, potrivit celor mai recente date. Meniul Salad Box include salate, supe-cremă, dar şi fresh-uri şi limonade. SaladBox este un brand de restaurante cu servire rapidă dezvoltat de patru antreprenori din Cluj.
Salad Box este prezent în cele mai importante 20 de oraşe din ţară
Pe piaţa din România brandul de restaurante Salad Box este prezent în cele mai importante 20 de oraşe, potrivit datelor de pe site-ul propriu. Lanţul este format din unităţi deţinute de proprietarii brandului, dar şi de francizaţi. Brandul a fost fondat în urmă cu circa patru ani de Dan Isai, Radu Lupaş, Daniel Lar şi Vlad Lupaş. Acesta din urmă a decedat recent.
Sursa: Ziarul Financiar