Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (circa 44 mil. euro), în creştere cu 14% faţă de anul anterior. Vânzările magazinul online al companiei au fost cu 25% mai mari în 2016, după ce în anul precedent depăşiseră 1 milion de euro.
”Rezultatele obţinute în anul 2016 demonstrează încă o dată că Farmec îşi menţine poziţia pe palierul celor mai de succes companii de pe piaţa locală de cosmetice. În 2017, ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10%, prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse şi planurile de extindere a reţelei de magazine în întreaga ţară”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Deţin 11 magazine proprii la nivel naţional
În 2016, compania clujeană a inaugurat 8 magazine noi, printre care se numără şi primele 3 magazine Gerovital din România. În prezent, Farmec deţine 11 magazine proprii la nivel naţional: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în Bucureşti şi câte un magazin în Sibiu, Timişoara, Braşov, Constanţa, Arad şi Târgu-Mureş. În străinătate, compania a deschis, până în prezent, în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franţa şi Grecia.