Centrul comercial Bistriţa Retail Park, dezvoltat de compania Element Development, deţinută de antreprenorul Ionuţ Dumitrescu, va avea ca principală ancoră retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M, alături de Pepco, C&A, Deichmann, Takko sau Drogerie Markt.
Bistrita Retail Park va fi finalizat în prima jumătate a acestui an şi va dispune de o suprafaţă totală închiriabilă de 15.000 mp și 225 de locuri de parcare. Prima galerie comercială din Bistrița va fi situată pe Calea Moldovei și va cuprinde, pe lângă cele 22 de unități comerciale cu suprafețe variabile, şi un magazinul Selgros.
Consultantul exclusiv pentru închirierea proiectului Bistriţa Retail Park este compania imobiliară CBRE, care oferă servicii de consultanţă şi pentru mallurile Veranda, ParkLake, Sun Plaza, toate din Bucureşti, Vivo din Cluj, Maritimo Shopping Center din Constanţa, Felicia Shopping Center din Iaşi, Gold Plaza din Baia Mare şi Piteşti Mall.
Rata şomajului de 3,5% în Bistriţa
”Bistriţa este un oraş cu potenţial ridicat pentru retail, iar acest lucru este confirmat de interesul retailerilor pentru proiectul nostru. Ancora de food este deja securizată şi va avea 6.000 mp. După expansiunile din oraşele mari, retailerii iau deja în calcul şi oraşele cu până în 100.000 de locuitori, iar Bistriţa este un exemplu de succes pentru dezvoltarea retailului local”, declara anul trecut Carmen Ravon, head of retail leasing în cadrul CBRE România.
Bistriţa este un oraş turistic cu o putere de cumpărare ridicată şi o rată a şomajului redusă, de 3,5%, aproape la jumătate faţă de media pe ţară, 6,5% în noiembrie 2015.